Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان نوآوری Watch Dogs: Legion درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب لندن توضیح داد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارگردان نوآوری Watch Dogs: Legion درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب لندن توضیح داد

[تصویر:  watch-dogs-legion-image-3-1-250x141.jpg]

کارگردان نوآوری بازی Watch Dogs: Legion در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اطلاعات جالبی درباره‌ی روند انتخاب شهر لندن به عنوان مکان بازی را در اختیار هواداران قرار داده است.



رونمایی از بازی Watch Dogs: Legion یکی از هیجان‌انگیزترین انتفاقات E3 امسال و مراسم شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) بود. این بازی جاه‌طلبانه به شما اجازه می‌دهد کنترل هر یک از شخصیت‌های حاضر در دنیای بازی یا همان NPC‌ ها را به دست گرفته و به جنگ گروهی افراطی که شهر لندن را تحت سلطه‌ی خود درآورده است، بروید. این که آیا گیم‌پلی بازی می‌تواند در حد انتظارها و آن‌چه که تیم سازنده وعده داده است، ظاهر شود یا خیر یکی از سوالات بزرگی است که باید تا زمان انتشار و تجربه‌ی بازی منتظر دریافت پاسخ آن بمانیم. با این حال، سوال مهم دیگری که مطرح می‌شود، به دلیل انتخاب شهر لندن به عنوان مکان بازی مربوط می‌شود. در بازی‌های امروزی، کم‌تر شاهد استفاده از شهر لندن به عنوان مکان یک بازی بوده‌ایم. کارگردان نوآوری، آقای کلینت هاکینگ (Clint Hocking) اخیرا اطلاعات جالبی درباره‌ی روند انتخاب مکان بازی Watch Dogs: Legion را در اختیار هواداران قرار داده است.

در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت Twinfinite، آقای هاکینگ درباره‌ی بخش‌های مختلف بازی صحبت کرده است. زمانی که صحبت از مکان بازی شد، آقای هاکینگ وارد جزییات جالبی درباره‌ی زمانی که تیم سازنده صرف تحقیقات و تصمیم گیری برای انتخاب محل مناسب کرده است، شدند. ایشان همچنین به این موضوع اشاره کردند که تحقیق درباره‌ی مسائل فرهنگی که نسبت به آن‌چه که آن‌ها با آن آشنا هستند تفاوت زیادی داشته، برای تیم سازنده بسیار جذاب بوده است.

نقل‌قول:
ما افراد زیادی را با هدف تحقیق به آن‌جا (لندن) فرستادیم و حتی خود من ۱۸ روز را در یک سفر تحقیقاتی سپری کردم. ما حتی به صورت خصوصی به مکان‌های مختلفی مانند بانک لندن دسترسی پیدا کردیم که بسیار جالب و هیجان‌انگیز بود.
ما چیزهای بسیار زیادی را آموختیم ولی طبیعتا این کار بسیار سختی است؛ چرا که ما باید کتاب‌های زیادی را بخوانیم و نمایش‌های تلویزیونی زیادی را تماشا کنیم. ما فرهنگ خاص خودمان را در آمریکا داریم. پس باید با آن‌جا می‌رفتیم و فرهنگ، حس شوخ طبعی و مسائلی مشابه این را از نزدیک درک می‌کردیم.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ جمعه ۱۶ اسفند ماه سال جاری (۶ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس استیدیا عرضه خواهد شد. شما می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.