Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بالاخره قول بستدا در مورد کیف بازی Fallout عملی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بالاخره قول بستدا در مورد کیف بازی Fallout عملی شد

[تصویر:  fallout-76-11-16-18-1-250x141.jpg]

همان‌طور که می‌دانید بازی Fallout 76 از اوایل انتشار خود با انتقادات کاربران زیادی همراه بوده است. این نارضایتی بازی‌بازان از مقدار باگ‌ها و ایرادات بازی حکایت می‌کند. این بازی از زمانی که منتشر شد، عملکرد خوبی را ارائه نکرد و همین باعث افت شدیدی در تعداد طرفداران این سری بازی شده است. حال به نظر می‌رسد که بالاخره استودیوی سازنده، به قول خود بابت جایگزین کردن کیف پارچه‌ای با کیف پلاستیکی مجموعه Power Armor Edition عمل کرده است تا مقداری از نارضایتی کاربران خود بکاهد.

چند ماه پیش، این استودیوی بازی‌سازی بتسدا (Bethesda) مجموعه‌ای جذاب با نام Power Armor Edition را برای این بازی معرفی کرد. طبق گزارش‌هایی که از سوی استودیوی بتسدا ارائه شد، قرار بود که این عنوان همراه با کیفی از جنس پارچه‌ی مخصوص عرضه شود. پس از اینکه بسته‌ی Power Armor Edition توسط طرفداران و بازی‌بازان با قیمت ۲۰۰ دلار خریداری شد، اتفاق عجیبی برای همه‌ی این خریداران رخ داد؛ به‌طوری که کیف ارائه شده از ماده‌ی پلاستیک ساخته شده بود. این رویداد، خشم و اعتراض کاربران زیادی را برانگیخت. استودیوی بتسدا که از این عنوان شرمنده شده بود تصمیم گرفت که با پرداخت ۵۰۰ اتم، این کم‌کاری خود را جبران کند. اما ظاهرا این عمل استودیوی بتسدا نیز کاربرد نداشت و نتوانست خریداران و کاربران را راضی کند.

علی رغم همه‌ی این گفته‌ها، استودیوی بتسدا تصمیم گرفت تا برای کسب مجددا رضایت طرفداران خود اقدامی دیگر انجام دهد. تیم پشتیبانی بتسدا، در صفحه‌ی اجتماعی توییتر خود اعلام کرد که این استودیو در تلاش است تا مشکل کمبود مواد اولیه برای ساختن کیف از جنس پارچه را حل کند و تصمیم دارد تا در آینده‌ای نه چندان دور، این کیف‌ها را با همان معیار‌های گفته شده، مجددا در اختیار دارندگان نسخه‌ی Power Armor Edition قرار دهد. حال به نظر می‌رسد که پس از گذشت یک مدت طولانی، بالاخره بازی‌بازان و کاربران این کیف‌ها را همان‌طور که قول داده شده بود دریافت خواهند کرد. شما می‌توانید تصویر منتشر شده از این کیف را در قسمت پایین صفحه مشاهده کنید.

شایان ذکر است که استودیوی بتسدا در جریان مراسم E3 2019 از انتشار یک به‌روزرسانی جدید و بزرگ برای این بازی بتل رویالی خبر داد که بی‌شک برای طرفداران آن جذاب بوده است. این به‌روزرسانی که تحت عنوان Wastelanders شناخته می‌شود، محتویات خاصی اعم از حالت‌های نوین و منحصر به فرد را به بازی اضافه می‌کند. یکی از این حالت‌های جدید بازی حالت Nuclear Winter است که تجربه‌ی جذابی از این سبک را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در این حالت چندین کاربر رو در روی هم قرار می‌گیرند و باید با استفاده از سلاح‌ها و ابزاری که در اختیار دارند، به نبرد با حریفان بپردازند. شایان ذکر است که مسائلی مانند آب و هوا در این نبرد بسیار موثر است. در نهایت فردی که بتواند زنده از میدان جنگ خارج شود، پیروز خواهد شد.

بسار خوشحال کننده به نظر می‌رسد که استودیوی سازنده همچنان از این محصول خود پشتیبانی کرده و به آینده‌ای درخشان در این بازی امیدوار است. بی‌شک استودیوی بتسدا در تلاش است تا جایی که ممکن است رضایت کاربران خود را به دست آورد و با اضافه نمودن بخش‌های مختلف به این عنوان، تا حدی از کسل‌کننده بودن آن بکاهد. اگر از طرفداران پر و پا قرص سری بازی Fallout 76 هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه، به مطالعه‌ی نقد و بررسی اختصاصی آن بپردازید. همچنین چندی پیش این بازی برروی کنسول‌های نسل هشتمی از لحاظ فنی توسط سعید حلاجیان، مورد تحلیل قرار گرفت که جزئیات آن در اینجا قابل مشاهده است.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.