Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تغییر نام کاربری در استیدیا برای بار اول رایگان خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تغییر نام کاربری در استیدیا برای بار اول رایگان خواهد بود

[تصویر:  Stadia-1-250x139.jpg]

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده در رابطه با پلتفرم استدیا، تغییر نام کاربری بدون هیچگونه محدودیت زمانی در این پلتفرم از سوی بازی‌بازان صورت خواهد گرفت.



براساس این اطلاعات، تغییر نام کاربری در هر زمانی که بازی‌باز تصمیم بگیرد، می‌تواند نام کاربری خود را در صورتی که بازی‌بازان دیگری آن نام را انتخاب نکرده باشند، تغییر دهد و این تغییر نام کاربری نیز اهمیتی به این موضوع که شما از اشتراک پایه استفاده کنید یا اشتراک حرفه‌ای ندارد.

البته پس از انتشار این خبر، پاتریک سیبولد (Patrick Seybold)، سرپرست تیم استدیا توضیح داد که این تغییر نام کاربری برای با اول به صورت رایگان صورت می‌گیرد اما برای دفعات بعدی باید برای این تغییر، مبلغی را کاربران بپردازند.

اکانت‌های اکس‌باکس لایو از ابتدای زمان عرضه‌ی خود قابلیت تغییر نام کاربری را داشتند اما برای هر بار تغییر نام کاربری باید مبلغ ۵ دلار را پرداخت می‌کردید. سرویس پلی‌استیشن ناو هم در فروردین ماه امسال، قابلیت تغییر نام را به کاربران خود ارائه داد که با هزینه‌ای معادل ۵ تا ۱۰ دلار می‌توانستید نام کاربری خود را تغییر دهید، اما با این تغییر نام، باید ریسک از بین رفتن تمام دست‌آوردهای بازی‌های خود و همچنین پرداخت‌هایی که با اکانت خود انجام داده بودید را به جان بخرید. همچنان سونی توضیحی در رابطه با رفع این مشکل ارائه نداده است.

پلتفرم استریم استدیا از آبان ۹۸ (نوامبر ۲۰۱۹)، در دسترس بازی‌بازان در آمریکای شمالی و اروپا قرار خواهد گرفت و در حال حاضر نیز بیش از ۳۰ بازی مهم عرضه شده تا به این حال و یا مورد انتظار در سال ۲۰۱۹ از جمله Doom Eternal و Borderlands 3 برای این پلتفرم معرفی شده‌اند. از قابلیت‌های این پلتفرم می‌توان به انجام بازی‌ها با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ در هر مکان و با در اختیار داشتن مرورگر اینترنت کروم، اشاره کرد.