Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلری ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلری ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 منتشر شد

[تصویر:  vampire-ds1-1340x1340-250x143.jpg]

پس از مدت‌ها انتظار برای انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، شرکت بازی‌سازی Hardsuit Labs به انتشار تریلری ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان پرداخته است. طبق گفته‌ی کارگردان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، در این تریلر، نگاهی خواهیم داشت به بخش داستانی و جهان بازی.

توسعه‌دهندگان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، یک تریلر ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشته‌اند که در آن پیشرفت‌های عمده‌ای را شاهد هستیم. چهره‌پردازی بازی، نسبت به نسخه‌های قدیمی خود بسیار پیشرفت کرده است. نورپردازی داخل و اطراف شهر آنقدر زیبا و چشم‌نواز است که دقیقاً حال و هوای یک شهر قطبی را به شما منتقل می‌کند. انیمیشن‌های مربوط به مبارزات، فقط از طریق پچ‌هایی که برای بازی عرضه می‌شوند، قابل اجرا است. اما باید به یاد داشته باشیم که این تریلر فقط یک نگاه اولیه به بازی است و شرکت سازنده هنوز می‌تواند تا این مورد را بهبود بخشد و از زیر بار نقد منتقدان بیرون بیاید.

مهم‌تر از همه‌ی موارد، ما شاهد یک فیزیک روان در صحبت کردن شخصیت‌ها بودیم که این مورد در بازی‌های سبک شبیه‌ساز نقش‌آفرینی (Sim/RPG) بسیار نادر است. Hardsuit Labs به ما اطمینان داده‌است که در بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، انتخاب دیالوگ‌ها تاثیر زیادی برروی داستان اصلی می‌گذارد و باید با احتیاط پیش رفت. شما می‌توانید در ادامه این تریلر گیم‌پلی را مشاهده و از آن لذت ببرید.
دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۴۸۰P


بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما کاربران همیشگی گیمفا می‌توانید اخبار مربوط به این بازی را از این نشانی دنبال کنید. همچنین می‌توانید مصاحبه با سازندگان این بازی را تحت عنوان مصاحبه با سازندگان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 | صحبت در رابطه با شهر سیاتل، شباهت‌ها و تفاوت‌ها با نسخه‌ی اول و بیشتر که توسط “حمید کوهپیما” نوشته شده‌است را مطالعه کنید.