Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گفته‌های سازندگان Chivalry 2 در مورد دلایل انحصاری بودن این بازی در فروشگاه اپیک گیمز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گفته‌های سازندگان Chivalry 2 در مورد دلایل انحصاری بودن این بازی در فروشگاه اپیک گیمز

[تصویر:  Chivalry-2-ds1-1340x1340-250x141.jpg]

همان‌طور که در جریان هستید، در کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو در مراسم E3 سال جاری، شاهد معرفی دومین نسخه از سری بازی Chivalry بودیم که توجه‌ی هواداران و طرفداران این سری را برای باری دیگر به سوی خود جذب کرد. حال به تازگی استودیو تورن بنر (Torn Banner) صحبت‌هایی در مورد دلایل انحصاری بودن بازی Chivalry 2 در فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) ارائه کرده است و که قطعا برای علاقه‌مندن به این بازی جذاب به نظر خواهد آمد.

همان‌طور که می‌دانید، بازی اخیر استودیو تورن بنر که تحت عنوان Mirage: Arcane Warfare شناخته می‌شد، متاسفانه نتوانست عملکرد خوبی را از خود به‌ نمایش بگذارد و در این میان هواداران امیدوار هستند که Chivalry 2 بتواند به یک بازی موفق تبدیل شود. بازی Chivalry 2 یک عنوان مبارزه‌ای است که هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره قابل بازی است و در دوران قرون وسطی جریان دارد. نکاتی که اخیرا باعث نارضایتی کاربران و بازی‌بازان شده است، این موضوع شناخته می‌شود که بازی به‌ مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

در همین راستا استودیوی تورن بنر، در وب‌سایت Chivalry 2 توضیحاتی را در مورد دلیل انجام این کار ارائه کرده است. تیم سازنده د راینباره می‌گوید:

نقل‌قول:
ما هرگز بازی خود را روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه نمی‌کردیم اگر می‌خواستیم فکر کنیم که در جایگاه فعلی‌اش باقی‌ می‌ماند. این فروشگاه باید پیشرفت کند و ما باور داریم که این اتفاق رخ می‌دهد.

استودیو تورن بنر در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که هنوز راه‌های نرفته‌ی بسیاری وجود دارد و باید قطعات پازل و تیکه‌های مختلفی در کنار هم قرار بگیرند تا بازی کامل شود و می‌توان گفت که در این مدت، بی‌شک فروشگاه اپیک گیمز پیشرفت‌های زیادی خواهد کرد. تا زمانی‌که بازی Chivalry 2 در سال ۲۰۲۰ عرضه شود، شاهد این پیشرفت‌ها خواهیم بود و مشکلات منتقدان هم برطرف می‌شود. در ادامه آن‌ها اعلام کرده‌اند که فروشگاه اپیک گیمز سرمایه‌گذاری قابل توجهی را روی آن‌ها انجام داده است که اگر این همکاری نبود، نمی‌توانستند مواردی که در نظر داشته‌اند و آن‌ها را دنبال می‌کردند را برروی بازی اعمال کنند.

بازی Chivalry 2 قرار است در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و به صورت انحصاری برروی فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد.