Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی فیزیکی بازی Gris به‌زودی منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی فیزیکی بازی Gris به‌زودی منتشر خواهد شد

[تصویر:  maxresdefault-250x141-1.jpg]

تیم سازنده‌ی بازی Gris قصد دارد تا نسخه‌ی فیزیکی این عنوان را در اختیار بازی‌بازان و طرفداران آن قرار دهد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص باشید.



Gris از سری عناوین به سبک سکو بازی و پازلی است که اواخر سال گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت. سبک جالب این بازی باعث استقبال بسیاری از بازی‌بازان شده و نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر اقدام به تجربه‌ی آن کرده‌اند. شاید بتوان از دلایل محبوبیت بازی به محیط جالب و موسیقی‌های جذاب آن اشاره کرد. اگر شما هم از دوست‌داران عناوین پازلی و معمایی هستید، این بازی رضایت شما را جلب خواهد کرد. گفتنی است که استودیوی نمادا (Nomada Studio) وظیفه‌ی ساخت عنوان ذکر شده را برعهده داشته است.

طبق اعلام سازندگان بازی Gris، نسخه‌ی فیزیکی آن در تاریخی نامشخص در دسترس قرار خواهد گرفت که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد. همچنین دارندگان نینتندو سوییچ می‌توانند این بازی را به همراه تمام محتویات با قیمت ۳۴٫۹۹ دلار خریداری کنند. در صورت دریافت جزئیات بیشتر در مورد این نسخه، آن را به اطلاع شما خواهیم رساند. در پایان می‌توانید نقد و بررسی بازی Gris را از طریق این نشانی مطالعه کنید.
مرسی خوب بود