Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تخفیفات جدید فروشگاه پلی‌استیشن برای کاربران PS Plus
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به تازگی شرکت سونی تخفیفات جذابی را برای کاربران سرویس PS Plus منطقه‌ی آمریکای شمالی در نظر گرفته است که قیمت برخی از بازی‌های پرطرفدار را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهند.
[font=IRANSans, tahoma, sans-serif]شرکت سونی همیشه تخفیفات بسیار مفیدی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. حال شما نیز اگر از مشترکین سرویس PS Plus هستید بهتر است که سری به ایننشانی بزنید تا از لیست کامل تخفیفات جدید فروشگاه سونی مطلع شوید. در ادامه اما نام برخی از بازی‌های مهمی که اخیرا تخفیف خورده‌اند برای شما آماده شده است.
[/font]

از مهمترین عناوین تخفیف خورده می‌توان Assassin’s Creed Origins و Star Wars Battlefront 2 هستند که با قیمت‌های ۱۷٫۹۹ و ۶٫۲۴ در دسترس هستند. بازی‌های Burnout Paradise Remastered با قیمت ۴٫۹۹، The Invisible Hours با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار،  Guacamelee! 2 با قیمت ۹٫۹۹ دلار و Fe با قیمت ۴٫۹۹ دلار در فروشگاه سونی در دسترس هستند.
[font=IRANSans, tahoma, sans-serif]همانطور که در بالا گفته شد، این تخفیفات تنها برای کاربران سرویس PS Plus فروشگاه سونی در دسترس هستند پس اگر شما نیز از چنین اشتراکی برخوردار هستید حتما لیست بازی‌های تخفیف خورده را مشاهده کنید. چراکه شاید یکی از بازی‌های موردعلاقه‌ی شما نیز تخفیف خورده باشد.[/font]