Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان Astral Chain رسما موضوع تبدیل شدن بازی به یک سه‌گانه را تکذیب کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارگردان Astral Chain رسما موضوع تبدیل شدن بازی به یک سه‌گانه را تکذیب کرد

[تصویر:  Astral-Chain-9-1-250x141.jpg]

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که بازی Astral Chain ممکن است به اولین نسخه‌ی یک سه‌گانه تبدیل شود. با این حال، کارگردان بازی، آقای تاکاهیسا تائورا (Takahisa Taura)، امروز این موضوع را رسما تکذیب و توضیح دادند که این موضوع صرفا نتیجه‌ی ترجمه‌ی نادرست مصاحبه‌ی ایشان بوده است.



وب‌سایت IGN مدتی پیش مصابحه‌ای را با آقای تاکاهیسا تائورا منتشر و در آن بیان کرده بود که بازی Astral Chain در صورت موفقیت در فروش، به اولین نسخه‌ی یک سه‌گانه تبدیل خواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد این موضوع یک سوءتفاهم از سوی وب‌سایت IGN بوده است.

آقای تائورا امروز از طریق حساب توییتر خود مطلبی را منتشر و این موضوع را رسما تکذیب کرد. به گفته‌ی ایشان، مقاله‌ی منتشر شده «به اشتباه» بیان کرده بود که بازی Astral Chain به عنوان اولین نسخه از یک سه‌گانه توسعه می‌یابد. به گفته‌ی آقای تائورا، ایشان تنها بیان کرده بودند که در روند توسعه‌ی بازی به موارد دیگری نیز فکر می‌کنند و این آینده‌نگری تا جایی پیش می‌رود که حتی به این موضوع که شاید بتوان این بازی را با دو نسخه‌ی دیگر توسعه داد نیز می‌اندیشند.

به نظر می‌رسد ترجمه‌ی چندین و چند باره‌ی این مقاله به زبان‌ها مختلف، باعث این سوءتفاهم شده است. مقاله‌ی منتشر شده، در ابتدا از زبان ژاپنی به انگلیسی و سپس به زبان هلندی ترجمه و منتشر شده بود.

یکی دیگر از مسائلی که در جریان این مصاحبه به آن پرداخته شد، موضوع بسته‌های الحاقی بازی Astral Chain بود. براساس این مقاله، هیچ محتوای اضافی برای این بازی منتشر نخواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا در ترجمه‌‎ی این بخش نیز اشتباهی صورت گرفته است یا خیر. البته آقای تائورا و استودیوی پلاتینوم گیمز (Platinum Games) با هدف تکذیب، به این موضوع اشاره نکرده‌اند.

بازی Astral Chain در تاریخ جمعه ۸ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۳۰ آگست ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.