Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

[تصویر:  GranTurismoSport-11-768x432-250x141.jpg]

کاربران و بازی‌بازان زیادی در سراسر جهان، طرفدار بازی‌های در سبک اتومبیل‌رانی هستند که در این میان، سری بازی Gran Turismo توجه‌ی بسیاری از این علاقه‌مندان را به خود جذب کرده است. همان‌طور که در جریان هستید، جدیدترین نسخه‌ی این سری که در حال حاضر در دسترس است عنوان Gran Turismo Sport شناخته می‌شود. حال به تازگی به‌روزرسانی جدید این بازی در دسترس قرار گرفته و محتویات و آیتم‌های نوینی را به بازی اضافه کرده است.

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عناوین اتومبیل‌رانی، سری بازی Gran Turismo شناخته می‌شود که با استایل و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، فضایی استثنایی از مسابقات و رانندگی با سرعت‌های نجومی را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهد. همان‌طور که در جریان هستید، جدیدترین نسخه‌ی این سری یعنی Gran Turismo Sport با داشتن بیش از ۷ میلیون کاربر، یکی از بهترین عناوین صنعت بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید که در سبک خود، بسیار موفق و فوق‌العاده عمل کرده است. در همین راستا شرکت بازی‌سازی پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) نیز با تمام توان از بازی خود حمایت و پشتیبانی کرده و انواع مختلفی از بهینه‌سازها و به‌روزرسانی‌ها را منتشر کرده است. همان‌طور که چندی پیش هم مشخص شد، بازی Gran Turismo Sport همچنان به‌روزرسانی‌ها و محتویات جدیدی را دریافت خواهد کرد و امروز یکی دیگر از این به‌روزرسانی‌های ماهانه در دسترس قرار گرفته است.

از نکاتی که در موفقیت بازی‌های اتومبیل‌رانی اثر گذار خواهد بود، تنوع خودروها و وسایل نقلیه‌ی آن شناخته می‌شود. وجود انواع مختلفی از خودروها و پیست‌های مسابقه، این امکان را به‌ بازی‌بازان می‌دهد تا طبق سلیقه و علایق خود، خودروی مورد نظرشان را انتخاب کرده و به مسابقه بپردازند. عنوان Gran Turismo Sport در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و با به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متنوع خود، همواره بر تعداد اتومبیل‌های خود افزوده است.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport که امروز در دسترس قرار گرفت، اتومبیل‌هایی همچون Chevrolet Camero Z28 ،Gran Turismo Red Bull ،Renault Sport Clio V6 24V ،Toyota Sports 800 و Toyota Tundra TRD Pro را به لیست اتومبیل‌های بازی Gran Turismo Sport اضافه می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که پیست‌ پر پیچ و خمی تحت عنوان Sardegna نیز به واسطه‌ی به‌روزرسانی جدید منتشر شده در دسترس قرار می‌گیرد و لذت مسابقه و رقابت‌های اتومبیل‌رانی را چندین و چند برابر خواهد کرد. اگر به دنبال چالش‌ها و سختی‌های بیشتری در مسابقات رانندگی و رقابت‌ با دیگران هستید، این پیست منحصر به فرد، قطعا یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌های شما خواهد بود. در ضمن اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید از قسمت پایین متن، تریلر منتشر شده از به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport را با کیفیت‌های مختلف دریافت و مشاهده کنید.

بازی Gran Turismo Sport در حال حاضر به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. در نهایت اگر از علاقه‌مندان به این سری بازی منحصر به فرد هستید، می‌توانید تحلیل فنی مربوط به بازی Gran Turismo Sport که آن را در مقابل عنوان Forza Motorsport 7 قرار می‌دهد را از اینجا مشاهده کنید. همچنین نقد و بررسی انجام شده توسط آقای میثم عبداللهی پور نیز از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت قابل دریافت است.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P |دریافت ویدئو با کیفیت ۴K