Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدیرعامل شرکت تیک تو: همه‌ی بازی‌ها نیازی ندارند که یک تجربه‌ی ۱۰۰ ساعته را ارائه دهن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدیرعامل شرکت تیک تو: همه‌ی بازی‌ها نیازی ندارند که یک تجربه‌ی ۱۰۰ ساعته را ارائه دهند

[تصویر:  17-take-two-interactive-768x432-250x141.jpg]

با رشد بازی‌های جهان باز و سرویس‌محور، این موضوع به یک روندی تبدیل شده است که در آن برای بسیاری از عناوین بزرگ با عرضه‌ی محتویات جدید در آینده کامل می‌شوند. امروزه اغلب ناشران بزرگ صنعت بازی مانند یوبی‌سافت و الکترونیک آرتس از این روند پیروی می‌کنند. با این حال، آقای استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، در این مورد نظر دیگری دارد.

در مصاحبه ای با وب سایت GameBeat، وی در مورد بخش گسترده‌ای از سوالات از رویداد E3 تا کراس‌پلی پاسخ داد. هنگامی که از وی در مورد مدت زمان طولانی برخی بازی‌ها به ویژه بازی Red Dead Redemption 2 و پایان آن سوال شد، پاسخ داد که هر عنوانی برای تمام کردن نیاز به یک تجربه‌ی بیش از ۱۰۰ ساعت ندارد.

وی اظهار داشت:

نقل‌قول:
من فکر می‌کنم برخی موانع در حال گسترش است، اما مطمئن نیستم. هر کسی از جمله خودمان، معتقدیم که هر بازی بزرگی نیاز به یک تیم سازنده‌ی بزرگ دارد و در کنار آن می‌تواند یک گیم‌پلی ۱۰۰ ساعته را ارائه دهد. برای هر تعداد از بازی‌های مختلف از بازی‌های ساده در گوشی های هوشمند تا سری بازی‌های Grand Theft Auto، حد معینی وجود دارد. مشترکان به کیفیت توجه زیادی دارند. کیفیت به معنای چیزی است که یک بازی برای گوشی هوشمند نسبت به عنوان رایگان برای رایانه‌های شخصی و آن با یک عنوان AAA بزرگ برای کنسول‌ها متفاوت خواهد بود.

این بسیار جالب است که مدیرعامل یک شرکت بزرگ، رویکرد متفاوتی را در بازار این روزهای صنعت بازی‌های ویدئویی پیش گرفته است.

نظر شما همراهان گیمفا در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.