Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اینفینیتی وارد توضیحات مایکل کاندری در خصوص اجبار اکتیویژن را رد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اینفینیتی وارد توضیحات مایکل کاندری در خصوص اجبار اکتیویژن را رد کرد

[تصویر:  oUAapZamBxfLL5Daj7B6vg-250x141.jpg]

استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) اظهار نظر مایکل کاندری (Micheal Condrey)، مبنی بر مجبور شدن آن‌ها توسط شرکت اکتیویژن (Activision)، برای هر چه تاریک‌تر و بحث برانگیزتر ساختن Call of Duty: Modern warfare را رد کرد.



بازی Call of Duty: Modern warfare موضوعات تازه‌ای را مورد هدف قرار داده و برای توسعه‌ی آن از موتور بازی‌سازی جدیدی نیز استفاده شده است. همچنین قرار است لحن و نوع داستان‌سرایی بازی نیز تا حدودی پیشرفت یابد. ولی دلیل این تغییرات چیست؟ عموما در این چند ساله، داستان‌سرایی بازی‌ها بیشتر به سمت موضوعات تاریک و خاکستری به منظور هرچه طبیعی‌تر و منطقی‌تر شدن شخصیت‌ها و داستان، سوق پیدا کرده است. آیا امکان دارد که این یک دستور از سوی ناشر بازی Call of Duty: Modern warfare، برای هرچه بیشتر بحث برانگیزتر شدن بازی باشد؟ تعدادی از گزارشات به صحت داشتن این موضوع اشاره دارد، ولی اینفینیتی وارد قاطعانه جواب منفی به این پرسش داده است.

رئیس سابق اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، مایکل کاندری، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری گیمزبیت (Gamesbeat)، احتمال صحت این گزارشات را افزایش داده و اظهار داشته است که اکتیویژن، ایفینیتی وارد را برای هر چه بیشتر تاریک‌ و بحث برانگیزتر ساختن Call of Duty: Modern warfare به منظور تبدیل شدن به سرتیتر منابع مطبوعاتی، مجبور کرده است. اینفیتینی وارد صحت این موضوع را رد کرده و با ثبت توییتی در صفحه‌ی اجتماعی خود اظهار داشته است که ما در حال ساخت بازی‌ای هستیم که از همان ابتدا می‌خواستیم آن را بسازیم. اینفینیتی وارد در این خصوص توضیح داد:

نقل‌قول:
به منظور شفاف‌سازی اعلام می‌کنیم که ما دقیقا همان بازی‌ای را در حال توسعه هستیم که خودمان خواسته و برنامه ریزی کرده بودیم و نمی‌توانیم تا انتشار بازی در تاریخ ۲۵ اکتبر صبر کنیم.

با این تفاسیر و این حقیقت که داستان‌سرایی با بهره بردن از عناصر واقع‌گرایانه و خاکستری تبدیل به روالی عادی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای شده است، احتمال دارد که بازی Call of Duty: Modern warfare نیز از این عناصر بهره برده باشد. توضیحات قبلی اینفینیتی وارد، صحت این موضوع را تا حدودی تقویت می‌کند، ولی ما باید به منظور تایید شدن کامل این صحبت‌ها تا زمان عرضه‌ی بازی صبر کنیم.

شما می‌توانید توضیحات مایکل کاندری را از این نشانی مطاله کنید.

بازی Call of Duty: Modern warfare قرار است در تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۸ (مصادف با ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه شود.