Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: صداپیشه‌ی بازی Man Of Medan از تاثیر تصمیمات شما بر شخصیت‌های بازی می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ازی Man Of Medan، اولین اپیزود از مجموعه‌ی The Dark Pictures، که توسط استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) و شرکت بازی‌سازی بندای نامکو (Bandai Namco) در دست ساخت و توسعه قرار دارد؛ عنوانی در سبک ماجراجویی و ترسناک است که اخیرا در یک یک تریلر کوتاه، از تاریخ دقیق عرضه آن نیز رونمایی شده است. در این خبر روند تغییر شخصیت‌های بازی را در پی تصمیمات مختلف بازی‌بازان، از دید یکی از صداپیشگان بازی بررسی می‌کنیم.
[font=IRANSans, tahoma, sans-serif]با اینکه روند بازی طولانی نیست [font=IRANSans, tahoma, sans-serif]و به گفته‌ی آقای تام هیتون (Tom Heaton)، کارگردان بازی، به پایان رساندن بازی حدود ۴ الی ۵ ساعت بیشتر به طول نخواهد انجامید، ولی در همین مسیر کوتاه نیز بازی شما را با تصمیمات مختلفی رو‌به‌رو می‌کند که که هر کدام به پیش‌آمدهای مختلف و هیجان‌انگیز مخصوص به خود ختم می‌شوند. به گفته‌ی شاون اشمور (Shawn Ashmore)، یکی از هنرپیشگان بازی، هر یک از این تصمیمات در سرنوشت شخصیت‌های عنوان Man Of Medan مؤثر خواهد یود.
[/font]
[/font]

طی مصاحبه‌ای که آقای اشمور با وب‌سایت‌ DualShockers داشته‌اند، ایشان درباره‌ی شخصیت Conrad که صداپیشگی آن را به عهده دارند اینگونه صحبت می‌کند:

نقل‌قول:
در این بازی با توجه به انتخاب‌ها و تصمیمات شما شخصیت Conrad می‌تواند در یک حالت، ابزار دست بقیه باشد و یا در حالت دیگر و با تصمیمات متفاوتی که می‌گیرید، او را به شخصی غیرقابل تحمل تبدیل کنید. شما ممکن است در شروع مسیر با یک شخصیت، احساس کنید که او را می‌شناسید ولی تصمیماتی که در روند بازی می‌گیرید، ممکن است جنبه‌های تاریک‌تری از شخصیت آن‌ها را برای شما آشکار کند.
[font=IRANSans, tahoma, sans-serif][font=IRANSans, tahoma, sans-serif]بازی The Dark Picture: Man of Medan در تاریخ جمعه ۸ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ (۳۰ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
[/font]
[/font]