Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Persona 5 Royal | تصویر جدیدی از پرسونای Cendrillon منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ازی Persona 5 Royal، نسخه‌ی گسترش یافته‌ی Persona 5، قرار است تا محتویات جدید زیادی را به این عنوان اضافه کند؛ از شخصیت‌های جدید گرفته تا محتویات تازه برای شخصیت‌های قدیمی. البته بدون شک مهم‌ترین ویژگی اضافه شده، شخصیت قابل بازی Kasumi است؛ دختری جوان و ورزشکار که اشتهای خیلی خوبی نیز دارد. حالا زمان آن رسیده است که به پرسونای وی نگاهی بیاندازیم.
وب‌سایت ژاپنی بازی به تازگی تصویر جدیدی را از Cendrillon، پرسونای شخصیت Kasumi، منتشر کرده است. همان‌طور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، وی آبی رنگ است و ظاهری مانند شیشه دارد. همچنین مانند دیگر پرسونا‌ها، Cendrillon نیز یک نام فرانسوی است. به همین خاطر، قطعاً شما با نام انگلیسی این پرسونا یعنی Cinderella بیشتر آشنایی دارید.

حال باید دید که این پرسونا قرار است به چه شکلی با گذشته‌ی داستانی شخصیت Kasumi ارتباط پیدا کند. با توجه به اطلاعات ارائه شده، این شخصیت تقریباً هیچ شباهتی با Cinderella ندارد. البته همان‌طور که می‌دانید، مجموعه‌ی Persona بر پایه‌ی کشف کردن اطلاعات جدید در مورد پرسونای خود ساخته شده است.
بازی Persona 5 Royal در تاریخ پنجشنبه ۹ آبان ماه ۱۳۹۸ (۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری در کشور ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخه‌ی غربی این عنوان در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۰ به دست طرفداران خواهد رسید.