Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order شخصیت‌های جدیدی را نشان می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شاید اکثر نگاه‌ها به بازی The Avengers شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) دوخته شده باشد، اما با این حال نباید ساخته‌ی دیگر مارول یعنی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order را فراموش کنیم. مدت زمان زیادی تا عرضه‌ی ساخته‌ی جدید نینتندو و تیم نینجا (Team Ninja) باقی نمانده است و هنوز هم شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری در این بازی هستیم.
اگر اخبار بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید که این عنوان دارای شخصیت‌های قابل بازی بسیار زیادی است. حال به تازگی نینتندو یک تریلر جدید از بازی منتشر کرده است که شخصیت‌های بیشتری را به نمایش می‌گذارد.
این تریلر که توسط بخش ژاپن نینتندو منتشر شده است و برروی گیم‌پلی تمرکز دارد، شخصیت‌های Winter Solider ،Medusa و Black Bolt را برای اولین بار به ما نشان می‌دهد. البته باید یادآور شویم که هنوز نمی‌دانیم این شخصیت‌ها قابل بازی هستند یا خیر. اما با توجه روند معرفی شخصیت‌های قابل بازی، به احتمال زیاد بازی‌بازان قادر به کنترل  Winter Solider ،Medusa و Black Bolt نیز خواهند بود.
بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در تاریخ ۲۸ تیر ماه سال ۱۳۹۸ (۱۹ جولای ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
نمایشگر ویدیو



00:00


04:50


دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P