Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جهان بازی Elden Ring بر پایه‌ی دنیای پهناورش ساخته شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Elden Ring از همان گیم‌پلی و نحوه‌ی داستان‌گویی و همان نوع باس‌های وحشتناکی که در مجموعه‌ی Dark Souls شاهدشان بودیم سرچشمه می‌گیرد؛ اما قرار است مسیر خودش را نیز پیش ببرد. در ابتدا باید بگوییم که برای سازندگان، این عنوان اولین بازی کاملا جهان‌باز است. درست همانطور که بازی‌های Bloodborne و Dark Souls توانستند محیط خاص دنیای درون خود را به بهترین شکل نشان دهند، به همان نوع نیز Elden Ring قرار است روی محیطی گسترده‌تر کارش را به نمایش بگذارد.
هیدتاکا میازاکی، خالق بازی Elden Ring و مالک استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، در گفت‌وگویی با سایت IGN این موضوع را بیان کرد که بازی براساس دنیای پهناور و جهان‌باز بودنش ساخته شده است و مکانیک‌های گیم‌پلی آن، توانایی سازگار شدن با وسعت دنیایش را دارد.
نقل‌قول:
همان‌گونه که در بازی‌های قبلی‌مان، سیا‌ه‌چاله‌های تنگ و تاریک و پیچ‌درپیچ به‌شکل صحیحی باهم ارتباط داشتند، محیط بازی Elden Ring نیز دنیای بزرگ‌تر و وسیع‌تری را دربر می‌گیرد. حال این دنیای پهناور باعث ایجاد پایه و اساس گیم‌پلی می‌شود و مکانیک‌های مربوط به آن، ازهمین نوع محیطی که توضیح دادیم نشات می‌گیرد.
دقیقا سیاه‌چاله‌ها بهترین مثال هستند. در بازی‌های اخیر، سیاه‌چاله‌ها خیلی دقیق به‌هم مرتبط بودند و حالا در Elden Ring، همین سیاه‌چاله‌ها جای خود را به دنیای وسیع بازی داده‌اند که باعث می‌شود برای اکتشاف آن بیشتر ترغیب شوید. هرچند که نباید انتظار محیطی شاد و سرزنده را داشته باشید.