Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: Bully 2 در دست ساخت است | Jimmy Hopkins در دانشگاه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به نظر می‌رسد موج جدید شایعات ساخت بازی Bully 2 به راه افتاده و جدیدترین شایعات از این موضوع خبر می‌دهند که راک استار سخت مشغول توسعه‌ی نسخه‌ی دوم این سری است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
به گزارش یکی از کاربران وب‌سایت رددیت، بازی Bully 2 هم اکنون توسط راک استار در دست ساخت است. کاربر مورد نظر به این نکته اشاره می‌کند که بازی‌بازان بار دیگر کنترل شخصیت Jimmy Hopkins را به عهده خواهند داشت. او به تازگی به دانشگاه رفته و بر همین اساس این‌بار شاهد ماجراهای وی در سال اول دانشگاه خواهیم بود.
شاید بتوان شایعات مورد نظر را تا حدودی درست دانست. زیرا اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته جری رزنتال (Gerry Rosenthal)، صداپیشه‌ی شخصیت Jimmy اعلام کرد با وجود اینکه علاقه مند است تا بار دیگر در این پروژه همکاری داشته باشد اما راک استار هنوز قرداد همکاری با وی امضا نکرده و این موضوع کاملا بدیهی است زیرا اگر شایعات منتشر شده حقیقت داشته باشند، Jimmy بزرگ‌تر شده و باید فرد جدیدی صداپیشگی شخصیت وی را به عهده گیرد.
در هر صورت راک‌استار طی این سال‌ها و با وجود انتشار شایعات مختلفی در رابطه با ساخت Bully 2، به این شایعات و به ساخت این بازی هیچ اشاره‌ای نداشته و از این روی بهتر است تا جزئیات منتشر شده را فعلا تا تایید رسمی آن توسط راک‌استار در حد شایعه در نظر بگیرید.