Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فیل اسپنسر: برای ساخت بازی‌های Halo Infinite و Forza Motorsport 8 وقت بیشتری اختصاص د
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2019، اطلاعات و نمایش جدیدی از بازی Halo Infinite را منتشر کرد. البته تا انتشار این بازی زمان زیادی باقی مانده است. آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رییس بخش سرگرمی‌های اکس‌باکس، معتقد است که آنها در موقعیتی هستند که قادرند به تیم‌های سازنده زمان بیشتری را برای ساخت بازی‌ها بدهند و این نسبت به فشار آوردن به آن‌ها برای عرضه‌ی سالانه محصولات بسیار بهتر است.
اسپنسر در یک مصاحبه با سایت کوتاکو (Kotaku)، اظهار داشت که به استودیوهای ترن ۱۰ (Turn 10) و ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، زمان بیشتری برای ساخت بازی‌ها اختصاص داده شده است. همچنین وی اشاره کرد که با معرفی استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت، انتظارات از آن ها بیشتر از قبل شده است.
وی گفت:
نقل‌قول:
ما واقعا قادر به تمرکز بر آنچه خواهد آمد هستیم و فکر می‌کنم این شگفت‌انگیز است. پس از آن، من به استودیوها فکر می‌کنم: استودیوی اینیشیتیو (Initiative) کجا بود؟ استودیوی ترن ۱۰؟ تیم دوم استودیوی پلی‌گراند (Playground) کجا بود؟
این بسیار خوب بود. و این موضوع همیشه با عناوین فرست پارتی خودمان نبوده است. جایی که ما قادر بودیم که همه چیز را نشان ندهیم. در مورد  Forza Motorsport، من می‌خواهم تیم سازنده به مانند استودیوی ۳۴۳ اینداستریز عمل کند.
ما به آن‌ها زمان دادیم. به آن‌ها (استودیوی ۳۴۳ اینداستریز) برای Halo فرصتی دادیم که فکر کنند و ایده‌ی خلاقه داشته باشند. برای استودیوی ترن ۱۰ نیز این مورد مشابه است. میخواهم به آن ها زمان بدهم تا در مورد برنامه هایشان بیشتر فکر کنند.
من کاری را که آن‌ها با Forza MotorSport انجام می‌دهند، دوست دارم. اما شما باید قادر باشید که به نظرات استودیوهای خود، هنگامی که آن‌ها نیاز به وقت بیشتری دارند و یا اینکه می‌خواهند برروی چیزهای دیگر تمرکز کنند، گوش دهید. با داشتن محتوای بیشتر، قادر هستید که این کار را انجام دهید.
بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس اسکارلت و پلتفرم رایانه های شخصی عرضه شود. بازی Forza Motorsport 8 در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد و انتظار می‌رود در سال آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.