Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بسته الحاقی جدیدی برای بازی Void Bastards عرضه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازندگان بازی Void Bastards در جدیدترین خبر خود اعلام کردند که این هفته بسته‌ی الحاقی جدیدی برای این عنوان در دسترس قرار خواهد گرفت که ویژگی‌های بسیاری را به آن اعمال می‌کند. اگر از دوست‌داران این بازی هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

Void Bastards از سری عناوین تیراندازی و استراتژی است که در مراسم X018 معرفی شد. پس از مدت‌ها انتظار، حدود یک ماه پیش شاهد عرضه‌ی بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول اکس‌باکس وان بودیم. جالب است بدانید که سازندگان در ساخت این بازی از عناوینی مانند System Shock 2 و BioShock الهام گرفته‌اند. در این بازی باید با انتخاب کشتی فضایی دلخواه، کارهایی مثل نبرد با دشمنان را انجام داده و از یکی از عناوین جذاب به این سبک لذت ببرید. اطلاعات بیشتر در این خصوص را می‌توانید از طریق این نشانی ملاحظه کنید.
به نقل از سازندگان، به‌زودی چالش رایگان جدیدی به Void Bastards اضافه می‌شود و بازی‌بازان قادر به تجربه‌ی حالت مهیج دیگری خواهند بود. همچنین این هفته قرار است یک بسته‌ی الحاقی برای بازی در دسترس قرار گیرد که از محتویات آن می‌توان به سلاح‌ها، کشتی‌ها و یک سازمان جدید اشاره کرد. قیمت و تاریخ دقیق انتشار این بسته هنوز مشخص نیست.