Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Green Hell از دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازندگان بازی جذاب Green Hell اخیرا اعلام کردند که این عنوان به‌زودی و در تاریخی مشخص از دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد. اطلاعات بیشتر در این خصوص را می‌توانید در ادامه‌ی خبر مشاهده کنید.

در دنیای بازی‌ها، سبک بقا جایگاه ویژه‌ و طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ اگر چه مخالفان زیادی هم دارد. Green Hell نیز از همین سری بازی‌ها است که سال گذشته به صورت دسترسی زودهنگام در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت و نظرات مثبت بسیاری را هم دریافت کرد. شما در این بازی کنترل شخصی را به عهده گرفته و باید جان سالم به در ببرید. مهم‌ترین مانع شما برای زندگی، حیوانات وحشی هستند که در صورت نیاز باید با استفاده از سلاح‌های دست‌ساز آن‌ها را از بین ببرید. همچنین خطراتی مانند کمبود غذا یا تشنگی نیز شما را تهدید می‌کنند. اگر از دوست‌داران عناوین به این سبک هستید، Green Hell را هرگز از دست ندهید.
جالب است بدانید که بازی فوق از زمان عرضه تاکنون پیشرفت‌های زیادی داشته است که از این بین می‌توان به وسعت بیشتر نقشه و افزایش حیوانات و دشمنان اشاره کرد. Green Hell در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ (۵ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود. هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی اصلی بازی مشخص نیست. در پایان می‌توانید نقد و بررسی بازی مذکور را از طریق این نشانی مطالعه کنید.