Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: بازی Tron جهان‌باز جدیدی در دست توسعه است | انتشار در ۲۰۲۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به یک شایعه‌ی جدید، بازی  Tron جدیدی برای کنسول‌های نسل بعد یعنی ایکس باکس اسکارلت و پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد و قرار است که در سال ۲۰۲۱  منتشر شود.

جزئیات فراسوی این شایعه بسیار اندک است اما بر اساس ادعای این شایعه، این یک بازی نقش‌آفرینی با مولفه‌های آنلاین است که دنیای بازی‌بازان را به یکدیگر پیوند می‌زند. همچنین این شایعه متذکر می‌شود که این بازی حدود سه سال است که در دست توسعه قرار دارد. در حال حاضر این شایعه از منبع ناشناسی در سایت رددیت منتشر شده است و نباید آن را زیاد جدی گرفت. پس آن را مانند نمک بزرگی در نظر بگیرید؛ بزرگ‌ترین دانه‌ای را که می‌توانید پیدا کنید. همانگونه که ذکر شد این خبر یک شایعه است و به این معنی نیست که مردم برای یک بازی Trone جدید بسیار هیجان زده هستند. سراسر اینترنت پر است از شایعات ویدیویی بی‌پایه و اساس اما معمولا این ویدیوها به سری بازی‌های بزرگ یا سری‌هایی که مدت زمان طولانی از آن‌ها خبری نشده مربوط می‌شود. به عبارت دیگر، چه کسی در سال ۲۰۱۹ و فقط برای سرگرمی، شایعه‌ای راجع به بازی Tron در سطح اینترنت پخش می‌کند؟ مطمئنا ساخت این بازی ممکن است اما این مورد برای شایعه‌پراکنی کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ حتی برای یک منتشر کننده‌ی شایعات بی‌اساس.
البته که ممکن است بازی Tron جدیدی در دست توسعه باشد، اما بعضی از این اطلاعات ممکن است که اشتباه باشند و اگر هم درست باشند، هر لحظه احتمال تغییر آن‌ها وجود دارد. اگر یک بازی جدید Tron در دست توسعه باشد، فرصت خوبی است تا میراث آن، بیش‌تر از Tron کلاسیک باشد. همانطور که می‌دانید، در گذشته شایعات بسیاری از بازی‌ها منتشر شدند و در نهایت به حقیقت پیوستند. بارها این اتفاق را شاهد بوده‌ایم. گاهی اوقات این شایعات بسیار دقیق هستند و ممکن است که این شایعه هم جزو این دسته باشد. به هر حال کاری جز صبر کردن از دست هواداران ساخته نیست و باید تا تایید یا تکذیب این مورد منتظر بمانیم.
نظرات زیبای خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.