Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: استودیوی سی دی پراجکت رد مشغول توسعه‌ی چند عنوان نیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیوی سی دی پراجکت رد مشغول توسعه‌ی چند عنوان نیست

[تصویر:  1428591602_cyberpunk-2077-art-250x141.jpg]

طی خبر جدیدی استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Project RED)، به شایعات منتشر شده مبنی بر توسعه‌ی عناوین چندگانه به دست این استودیو پاسخ می‌دهد. برای جزئیات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید.



همانطور که می‌دانید دیروز شایعه‌ای راجع به در دست ساخت بودن سه پروژه به دست سی دی پراجکت رد، در فضای اینترنت منتشر شد. حال به تازگی این شرکت اعلام کرده است که شایعه‌ی منتشر شده مبنی بر توسعه‌ی چند عنوان به دست این شرکت، صحت ندارد. این شایعه در وب‌سایت bankier منتشر شده بود که طبق ادعای آن، آقای آدام کیسینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل سی‌دی پراجکت گفته است که: ما در حال کار برروی سه عنوان مرتبط با بازی Cyberpunk هستیم که این عنواین شامل خود بازی اصلی و دو مورد دیگر می‌شوند.

سی دی پراجکت رد با ایمیلی در این رابطه می‌گوید:

نقل‌قول:
در حال حاضر ما مجموعاً پنج تیم داریم که در حال کار برروی تعدادی از پروژه‌ها هستند و توجه سه تیم دیگر کاملاً به توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 معطوف است که استودیوهای کَرِکاف و ورشو (Warsaw and Kraków) شامل آن‌ها می‌شوند. این استودیوها مشغول توسعه‌ی بازی اصلی هستند. همچنین استودیوی رسفاز (Wrocław) که در آن حدود ۴۰ متخصص در زمینه‌ی توسعه و فناوری مشغول کار هستند. یک تیم جداگانه در استودیوی ورشو، به صورت اختصاصی در حال نظارت بر توسعه‌ی Gwent است و در نهایت تیم دیگری مشغول توسعه‌ی یک پروژه‌ی معرفی نشده‌ برای گوشی‌های هوشمند است.

استودیوی سی دی پراجکت رد قبلا طی خبری اعلام کرد که بسته‌های گسترش دهنده‌ای را برای بازی Cyberpunk 2077 و به سبک بسته‌های الحاقی بازیThe Witcher 3 منتشر خواهد کرد که احتمالا یکی از پروژه‌ها مربوط به این و دیگری نیز به بخش چند نفره‌ی این بازی مرتبط باشد از آنجا که این امر در گذشته توسط این استودیو تایید شده بود. هر چند که این موارد به طور مستقیم و در طی این خبر از جانب سی دی پراجکت رد تایید نشدند اما تا انتشار بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی، همه چیز روشن خواهد شد.