Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی wolfenstein: youngblood قابلیت اسپلیت-اسکرین نخواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی wolfenstein: youngblood قابلیت اسپلیت-اسکرین نخواهد داشت

[تصویر:  t620x300-250x121.jpg]

طی رویداد E3 2019 بود که استودیوی بتسدا (Bethesda)، به طور رسمی از روی بازی جدید خود یعنی Wolfenstein: Youngblood پرده برداشت. وجود قابلیت اسپلیت-اسکرین در این بازی، سوالی بود که ذهن طرفدارن را به خود مشغول کرده بود. حال طی خبر جدیدی، توسعه‌دهندگان به این پرسش، پاسخ می‌دهند.



متاسفانه آن دسته از بازی‌بازانی که امیدوار بودند تا بازی Wolfenstein: Youngblood را به صورت اسپلیت-اسکرین و در کنار دوست خود به پایان برسانند باید بدانند که این بازی از قابلیت اسپلیت-اسکرین پشتیبانی نخواهد کرد. این خبر طبق گفته‌های طراح گیم‌پلی بازی یعنی آقای آندریاس اوریفوس (Andreas Ojerfos) منتشر شده است که در طی آن، وی در مورد عدم وجود قابلیت اسپلیت-اسکرین صحبت می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا بازی Wolfenstein: Youngblood از این قابلیت تهی است. طبق گفته‌های آقای اوریفوس، بازی Wolfenstein: Youngblood با وجود این قابلیت بسیار عالی به نظر می‌رسید و بسیاری از توسعه‌دهندگان این بازی خواستار این بودند تا این قابلیت به بازی اضافه شود. با این حال، تمرکز تیم سازنده بیش‌تر برروی حفظ نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه است چیزی که قربانی قابلیت اسپلیت-اسکرین در این بازی شده بود.

آقای اوریفوس در این‌باره می‌گوید:

نقل‌قول:
ایجاد قابلیت اسپلیت-اسکرین کار بسیار سختی است؛ چون که شما مجبور هستید تا بازی را دوبار رندر کنید و این تاثیر بسیار زیادی برروی ارزش هنری بازی می‌گذارد. بنابراین ما دوست داشتیم تا این قابلیت را به بازی اضافه کنیم اما اینجا دلیل بزرگی وجود دارد؛ چرا که تقریبا شما، هرگز قادر به دیدن آن نیستید.

برای برخی از طرفدارن وجود قابلیت اسپلیت-اسکرین اهمیت زیادی ندارد اما برای برخی دیگر، این خبر ناامید کننده خواهد بود. به هر حال، اگر هسته‌های گیم‌پلی این بازی مانند میراث‌های قبلی این سری قدرتمند باشد، شاید باعث چشم‌‌ پوشی طرفداران از فقدان این قابلیت شود.

بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ جمعه ۴ مرداد ماه سال جاری (۲۶ جولای سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.