Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان فیلم Uncharted، راجع به این فیلم و نسخه‌ی بعدی این سری می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارگردان فیلم Uncharted، راجع به این فیلم و نسخه‌ی بعدی این سری می‌گوید

[تصویر:  uncharted-4-wallpaper-36-inside-uncharte...50x141.jpg]

همانگونه که مطلع هستید، فیلمی از سری بازی‌های Uncharted ، توسط کارگردان نسخه‌ی سینمایی این مجموعه یعنی آقای دان تراختنبرگ (Dan Trachtenberg)، در حال ساخت است و بازیگر نقش نیتن دریک (Nathan Drake) در این فیلم، تام هلند (Tom Holand) خواهد بود. حال طی خبر جدیدی، کارگردان این فیلم به جزئیات جدیدی اشاره می‌کند.



بنابراین اگر سال بعد به سراغ فیلم Uncharted رفتید، انتظار یکی کپی کامل از بازی‌های این سری را نداشته باشید. طبق گفته‌های کارگردان این فیلم آنچه که مردم در تئاترها خواهند دید، انعکاسی از بازی‌های Uncharted نخواهد بود؛ چرا که فیلم، داستان‌های دوران آغازین زندگی نیتن دریک را به تصویر می‌کشد. دورانی که هنوز، او تبدیل به یک ماجراجوی فاسد گنج نشده است، همه‌ی ما این را می‌دانیم و دوست داریم. طبق گفته‌های آقای تراختنبرگ، اقتباس مستقیم از این مجموعه، «تجربه‌ی ناچیزی» برای طرفداران است.

وی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیمزرادار، راجع به این موضوع می‌گوید:

نقل‌قول:
من همیشه با داستان‌های این چنینی در ارتباط بوده‌ام و هیچوقت، ذره‌ای به آن علاقه‌ نشان نداده‌ام. من واقعا خواستار کپی کردن روایت بازی در فیلم نیستم. من واقعا احساس نمی‌کنم که ماهیت یک فیلم با اقتباس از بازی‌های ویدیویی به طور ارزشمندی به ثمر بنشیند. اگر ما فقط یک کپی از این مجموعه را در فیلم خود روایت کنیم، تجربه‌ی ناچیزی از آنچه که مردم در این مجموعه‎‌ی شگفت‌انگیز کسب کرده‌اند، برای آن‌ها ارمغان می‌آوریم.

وی راجع به نسخه‌ی بعدی سری Uncharted می‌گوید:

نقل‌قول:
اگر یک نسخه‌ی دیگری از مجموعه‌ی آنچارتد توسط استودیوی ناتی‌داگ (Naughty Dog) خلق شود، «داستان این فیلم» همان چیزی است که استودیوی سازنده آن را روایت خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید، قرار بود تا رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، سرگذشت نیتن دریک را به تصویر بکشد اما با آمدن کارگردان جدید، نقش نیتن دریک به تام هلند واگذار شد. هنوز مشخص نیست که چه کسی نقش سالی (Sully) را در این فیلم بازی خواهد کرد اما شایعات حکایت از بازیگر فیلم Breaking Bad یعنی برایان کرانستون (Bryan Cranston) دارد.

فیلم Uncharted در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد و بازی Uncharted 4 نیز هم‌اکنون به صورت انحصاری در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.