Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر جدیدی از بازی Astral Chain منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر جدیدی از بازی Astral Chain منتشر شد

[تصویر:  astral-chain-switch-release-date-740x416-250x141.jpg]

قطعا یکی از بازی‌هایی که طرفداران و دارندگان کنسل محبوب و پرطرفدار نینتندو سوییچ انتظر آن را می‌کشند، عنوان Astral Chain شناخته می‌شود که با تصاویر و ویدئوهای بی‌نظیر خود، افراد زیادی را علاقه‌مند کرده است. در همین راستا، به تازگی ویدئویی از گیم‌پلی این بازی در دسترس قرار گرفته است و توجه‌ بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به خود جلب کرده است.
Astral Chain یک بازی اکشن و مبارزه‌ای شناخته می‌شود که هم‌اکنون توسط استودیوی بازی‌سازی پلاتینوم گیمز (Platinum Games) در حال ساخت و توسعه است. برای آن دسته از علاقه‌مندان، بد نیست بدانید که داستان عنوان Astral Chain در شهر سایبرپانکی Ark روایت می‌شود. ظاهراً با باز شدن دروازه‌هایی عجیب در سرتاسر شهر، موجوداتی شیطانی به Ark وارد شده و آشوب به پا می‌کنند. شما به عنوان بازی‌باز در نقش یکی از اعضای یک نیروی ویژه‌ی پلیس به نام Neuron بازی را تجربه خواهید کرد. گروه Neuron قادر است تا با احضار سلاح‌هایی زنده به نام Legion، با این هیولا‌ها مبارزه کنند.
از نکات جذاب و منحصر به فرد Astral Chain می‌توان به این نکته اشاره کرد که بازی اکشن Astral Chain دارای چندین Legion بوده و به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت و Legion خود را به صورت همزمان کنترل کنید. علاوه بر مبارزه، این عنوان شامل بخش‌های کاراگاهی نیز می‌شود. به نوعی می‌توان گفت که اضافه شدن امکان کنترل دو شخصیت به بازی Astral Chain یکی از بی‌نظیرترین و خاص‌ترین اتفاقات این سبک پرطرفدار است. در همین راستا، به تازگی تریلری از گیم‌پلی بازی Astral Chain در دسترس قرار گرفته که مبارزات و درگیری‌های خیره کننده‌ی آن را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت پایین متن، به مشاهده و دریافت ویدئوی مذکور با کیفیت‌های مختلف بپردازید.
همان‌طور که در تریلر منتشر شده مشاهده می‌کنید، بازی Astral Chain از کیفیت بالایی به همراه فضایی با رنگ‌های خاص و مختلف برخوردار است. مبارزه با دشمنان متنوع و موجودات غول پیکر، همه از عواملی هستند که دوستداران سبک اکشن را به سوی خود کشانده‌اند.
گفتنی است که استودیوی سازنده یک حالت دو نفره هم برای کاربران در نظر گرفته است که تجربه‌ی چالش‌برانگیزتری را نسبت به حالت تک‌ نفره، در دسترس کاربران قرار می‌دهد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، عملکرد دو بازی‌باز در حالت دو نفره بسیار اهمیت دارد و برای اینکه بتوانند در نبردها موفق باشند، باید با یکدیگر همکاری کنند.

بازی Astral Chain در روز جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ (۳۰ اوت سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P