Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصاویر خلاقانه‌ی جدید بازی Death Stranding مکانیزم استراحت را نشان می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تصاویر خلاقانه‌ی جدید بازی Death Stranding مکانیزم استراحت را نشان می‌دهد

[تصویر:  27-Death-Stranding-250x141.jpg]

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) با به اشتراک‌گذاری چند اسکرین‌شات جدید در صفحه‌ی اجتماعی خود مکانیزم استراحت را برای طرفداران شفاف‌سازی کرد؛ برای مشاهده‌ی این تصاویر در ادامه با وب‌سایت خبری گیمفا همراه باشید.



افرادی که طی سالیان زیادی داستان‌های کوجیما را دنبال می‌کنند، بیش از دیگران اطلاع دارند که این بازی‌ساز کهنه‌کار افسانه‌ای تا چه اندازه به داستان‌های عجیب و چند لایه علاقه دارد؛ حس اسرارآمیز بودن داستان‌های وی همواره بیش از دیگر جنبه‌ها در بازی‌های وی مشهود است. با در نظر گرفتن این موضوع و آزادی عملی که این بار کوجیما در اختیار دارد، Death Stranding قرار است یک تجربه‌ای کاملا متفاوت باشد. این نقل قول از کوجیما یکی از جنبه‌هایی بوده که باعث می‌شود این بازی از دیگر بازی‌ها متمایز باشد:

نقل‌قول:
شخصیت بازی را مجبور به انجام کارهایی کنید که انتظار آن‌ها را ندارید.

کوجیما همیشه از صفحه‌ی اجتماعی خود به عنوان وسیله‌ای برای هایپ کردن طرفداران و به اشتراک‌گذاری اطلاعات جدید از روش‌های غیر معمول، استفاده کرده است. این بار کوجیما به صورت غیرمستقیم، سیستم استراحت را به نمایش گذاشته است. سم (Sam) می‌تواند به استراحت بپردازد و بعد از مدتی استراحت، موقعیت خود را عوض کرده و کاملا به خواب فرو رود؛ هنوز مشخص نیست که آیا این مکانیزم، نمایشی بوده و یا بر گیم‌پلی بازی اثرگذار و ضروری است؟ بایستی برای روشن شدن این موضوع تا زمان انتشار بازی در ماه نوامبر، صبر کنیم.

شما می‌توانید تصاویر به اشتراک‌گذاری شده توسط کوجیما را در قسمت پایین مشاهده نمایید:

[تصویر:  Screenshot032-250x167.jpg]

[تصویر:  Screenshot033-133x200.jpg]

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد. شایعات و گزارشاتی مبنی بر انتشار بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز وجود دارد و شما می‌توانید اخبار و اطلاعات بازی Death Stranding را از ایننشانی دنبال کنید.