Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مشکل در اجرای Destiny 2 برروی پردازنده‌های سری ۳۰۰۰ Ryzen
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشکل در اجرای Destiny 2 برروی پردازنده‌های سری ۳۰۰۰ Ryzen

[تصویر:  Destiny-2-Official-Reveal-Art-250x141.jpg]

سری ۳۰۰۰ پردازنده‌های Ryzen شرکت ای‌ام‌دی (AMD) طی این هفته وارد بازار شد و تا به اینجا نیز از استقبال خوب کاربران رایانه‌ی شخصی برخوردا شده است تا به حدی که شرکت اینتل (Intel) برای حضور در بازار رقابت و ادامه‌ی روند فروش پردازنده‌های کافی‌لیک (نسل ۹) مجبور به کاهش قیمت ۱۵ درصدی محصولاتش شد. حال طی گزارش جدید کاربران، به نظر می‌رسد صاحبان پردازنده‌های Ryzen 3000 در اجرای بازی Destiny 2 به مشکل جدی برخورده‌اند.



بر اساس گزارش کاربران نسخه‌ی رایانه‌ی شخصی عنوان Destiny 2 در فروم دو شرکت ای‌ام‌دی و بانجی (Bungie)، بازی‌بازان پس از ارتقا پردازنده‌ی خود به سری ۳۰۰۰ Ryzen، وقتی در برنامه‌ی Battle.net به اجرای Destiny 2 اقدام می‌کنند، بازی برای آن‌ها اجرا نشده و در دفعات بعدی نیز برنامه به آن‌ها پیام می‌دهد که بازی در حال اجرا است. در واقع پس از اجرای Destiny 2، این بازی در بخش مدیر وظیفه (Task Manager) با میزان قابل توجهی از مصرف پردازنده ظاهر اما ناگهان ناپدید می‌شود.

بر اساس گزارش کاربران در حال حاضر هیچ درایور و برنامه‌ی جداگانه‌ای در رفع این مشکل موثر نبوده است و استودیوی بانجی نیز هیچ واکنشی به این مشکل گزارش شده نشان نداده است. پس می‌توان گفت که در حال حاضر فعلا هیچ راه حلی برای رفع این مشکل وجود ندارد. البته این اولین‌بار نیست که Destiny 2 با محصولات شرکت ای‌ام‌دی دچار مشکل می‌شود. در ابتدای زمان عرضه‌ی این اثر، ما شاهد کرش‌های بسیاری برروی دستگاه‌هایی با پردازنده‌ی Phenom II شرکت ای‌ام‌دی بوده‌ایم.

عنوان Destiny 2 در دسترس پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار دارد. همچنین شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان به قلم آقای عبداللهی پور با نام کهکشانی‌های ۲را مطالعه فرمائید.