Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصویر هنری نسخه‌ی کالکتور بازی Doom Eternal بسیار زیبا به نظر می‌رسد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تصویر هنری نسخه‌ی کالکتور بازی Doom Eternal بسیار زیبا به نظر می‌رسد

[تصویر:  Screenshot030-160x200.jpg]

طرح روی جلد استیل‌بوک (Steelbook) نسخه‌ی کالکتور بازی Doom Eternal بسیار زیبا به نظر می‌رسد؛ به منظور دریافت و مشاهده‌ی این تصویر هنری شگفت‌انگیز در ادامه با گیمفا همراه باشید.


بازی مورد انتظار Doom Eternal قرار است امسال عرضه شود و طرفداران را به اعماق جهنم برده و آن‌ها را غرق در دنیای بی‌رحم خود کند. اگر هنوز این موضوع شما را وادار به تجربه‌ی بازی نکرده است، تصویر هنری منتشر شده از طرح روی جلد استیل‌بوک نسخه‌ی کاکتور آن، می‌تواند این انگیزه را در شما ایجاد کند.

شرکت بتزدا (Bethesda) تصویر هنری نسخه‌ی کالکتور بازی Doom Eternal که توسط شرکت موندو (Mondo) و گبز (Gabz) طراحی شده را منتشر ساخت . نسخه‌ی کالکتور بازی دارای یک استیل‌بوک و کلاه‌ خودهای متنوعی بوده و حالا رونمایی از این تصویر هنری به مانند توت‌ فرنگی برروی کیک است. این تصویر هنری شگفت‌انگیز به خوبی جو پرانرژی و خشن بازی را به تصویر کشده و حسابی دل طرفداران به دست آورده است.
بازی Doom Eternal قرار است امسال منتشر شود و به نظر می‌رسد، می‌تواند موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی مجموعه را تکرار کند. شما می‌توانید تصویر هنری منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده نمایید:

[تصویر:  Screenshot029-1-768x525.jpg]

بازی Doom Eternal قرار است در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۸ (مصادف با ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. همچنین این بازی قرار است برروی سرویس گوگل استیدیا نیز منتشر شود.