Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ عرضه‌ی Destiny 2 بر روی استیم مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ عرضه‌ی Destiny 2 بر روی استیم مشخص شد

[تصویر:  Destiny-2-Steam-ds1-1340x1340-250x141.jpg]

بازی Destiny 2 که در گذشته به صورت انحصاری از طریق فروشگاه Battle.net در دسترس قرار گرفته بود، حال به نظر می‌رسد بالاخره پس از مدت‌ها قرار است در اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرم بزرگ و محبوب استیم (Steam) منتشر شود.

استودیوی بانجی (Bungie) پس از جدایی از اکتیویژن (Activision) و دریافت تمامی حقوق مربوط به بازی مذکور در سال گذشته، حال تصمیم دارد این عنوان را برروی پلتفرم استیم منتشر کند. استیم در حال حاضر محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه برروی رایانه‌های شخصی است و تصمیم بانجی برای عرضه‌ی بازی خود برروی این پلتفرم کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

بازی Destiny 2 برای عرضه در روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۱۷ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی)، برروی استیم برنامه ریزی شده است. شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش خرید کنید. همچنین در حال حاضر اطلاعاتی در مورد عرضه‌ی بازی برروی فروشگاه‌های دیگر نظیر اپیک گیمز منتشر نشده است اما ممکن است تیم سازنده‌ی بازی، در حال کار برای عرضه‌ی این عنوان برروی این فروشگاه باشند.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد. همچنین این بازی قرار است در ماه نوامبر سال جاری میلادی همراه با عرضه‌ی استیدیا، برروی این پلتفرم نیز عرضه شود. در نهایت شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیش‌تر از این عنوان، نقد و بررسی منتشر شده توسط گیمفا را از این نشانی مطالعه کنید.