Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یوزو کوشیرو موسیقی‌های بازی Streets of Rage 4 را خواهد ساخت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یوزو کوشیرو موسیقی‌های بازی Streets of Rage 4 را خواهد ساخت

[تصویر:  Streets-of-Rage-4-3-250x141.jpg]

بازی Streets of Rage 4 قرار است که ندای نوستالژی زیبایی را برای بازی‌بازان مهیا کند که پیش از این در نسخه‌های قدیمی‌تر شنیده‌ایم.

بازی Streets of Rage 4 جدیدترین نسخه از یک مجموعه‌‎ی بسیار خاطره‌انگیز است که به احتمال زیاد حتی اگر یک بازی با کیفیت عالی نیز نباشد، به دلیل محبوبیت نسخه‌های قبلی با فروش فوق‌العاده‌ای روبرو خواهد شد. نسخه‌های قبلی این مجموعه بسیار جذاب و زیبا بودند و بخش بزرگی از این موفقیت را می‌توان به موسیقی‌های گوش‌نواز آنان نسبت داد. سازنده‌ی موسیقی‌های این عناوین، آقای یوزو کوشیرو (Yuzo Koshiro) بود که توانست کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. بازی‌بازان بسیار امیدوار هستند که ایشان را به عنوان سازنده‌ی موسیقی نسخه‌ی جدید مشاهده کنند. طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، سازنده‌ی موسیقی‌های این بازی کسی نیست جز آقای کوشیرو.

البته او در این مسیر تنها نیست و دیگر همکاران او نیز که در قسمت‌های قبلی او را در ساخت موسیقی‌های بازی همراهی کرده‌ بودند، در این نسخه حضور خواهند داشت. در نتیجه‌، می‌توان انتظار موسیقی در شان و اندازه‌ی Street of Rage 4 و شبیه به عناوینی همچون Street fighter 2 Kingdom Hearts و Ninja Gaiden را داشت.

متاسفانه هنوز هیچ یک از موسیقی‌های ساخته شده توسط این افراد را برای بازی جدید مجموعه‌ی مذکور نشنیده‌ایم. باید منتظر باشیم و مشاهده کنیم که این بازی به عنوان جدیدترین نسخه از یک سری محبوب و البته خاطره‌انگیز، تا چه حد می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و فعلا هیچ‌گونه خبر موثقی مبنی بر پلتفرم‌های مقصد یا تاریخ انتشار برای این بازی در اختیار نداریم.