Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سیستم جدید Role Queue برای بازی Overwatch معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سیستم جدید Role Queue برای بازی Overwatch معرفی شد

[تصویر:  overwatch-league-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

بازی محبوب تیراندازی Overwatch به تازگی تغییرات قابل توجهی را در نحوه‌ی قرار گیری بازی‌بازان در صف اعمال کرده است. سیستم جدید Role Queue که هم‌اکنون برروی سرور‌های آزمایشی پیاده سازی شده است، از شما می‌خواهد تا پیش از قرار گیری در صف، نقش خود را انتخاب کنید و سپس بازی‌بازان دیگر نیز نقش‌های باقی مانده را پر خواهند کرد.

این سیستم صف بندی جدید برروی هر دو حالت Quick Play و Competitive اعمال خواهد شد. پس از این‌که نقش خود را تعیین کردید، می‌توانید یکی از شخصیت‌های مرتبط با آن نقش را انتخاب کنید. این تغییر ممکن است مدت زمان حضور در صف‌ را طولانی‌تر کند؛ چراکه برخی از نقش‌ها میان بازی‌بازان محبوبیت بیشتری دارند. بلیزارد (Blizzard) اعلام کرد که آن‌ها ممکن است به بازی‌بازانی که در صف‌ نقش‌های محبوب‌تر قرار می‌گیرند، پاداش دهد. به گفته‌ی این شرکت، تغییرات جدید برای متعادل کردن بازی الزامی هستند.

چالش دیگر بلیزارد، تقسیم کردن بازی‌بازان براساس رتبه‌ی مچ‌میکینگ آن‌ها بر پایه‌ی هر نقش است. شما ممکن است در یک نقش خاص، بازی‌باز بسیار خوبی باشید، اما به دلیل سریع‌تر وارد شدن به مسابقه، نقشی را انتخاب کنید که در آن مهارت ندارید. برای بدست آوردن رتبه‌ی مچ‌میکینگ، بازی‌بازان حالا باید پنج بازی را در نقش مورد نظر خود کامل کنند؛ این بدین معنی بوده که برای کسب رتبه در هرکدام از سه نقش قابل بازی، لازم است تا ۱۵ مسابقه انجام شود.

برای عنوانی رقابتی مانند Overwatch، هیچ چیزی بدتر از یک تیم نامتعادل نیست. مشکلاتی نظیر حضور Tank‌های زیاد و شخصیت‌های با میزان آسیب رسانی بالا و حتی عدم داشتن یک Healer، به شکست‌های متعدد و عصبانیت بازی‌بازان منجر خواهند شد. امیدواریم تا با اضافه شدن این سیستم، شاهد مسابقات متعادل‌تری باشیم تا تمام بازی‌بازان بتوانند شانس پیروزی را داشته باشند.

بازی Overwatch هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقش و بررسی این عنوان جذاب و محبوب که توسط آقای سعید آقابابایی نوشته شده است را از این نشانی مطالعه کنید.