Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی از حالت Ranked Mode بازی Gears 5 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اطلاعاتی از حالت Ranked Mode بازی Gears 5 منتشر شد

[تصویر:  gears-5-image-2-768x432-250x141.jpg]

یکی از محصولاتی که بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی انتطار آن را می‌کشند، عنوان Gears 5 شناخته می‌شود که توسط شرکت بزرگ مایکروسافت توسعه و بهبود داده می‌شود. حال به تازگی اخبار و گزارش‌هایی در مورد سیستم Matchmaking این بازی در دسترس قرار گرفته که به نوعی می‌تواند برای کاربران کنسول اکس‌باکس وان خوشحال کننده باشد.

بازی Gears 5 به طور رسمی در طی رویداد E3 2018 رونمایی شد. این بازی قرار است تا به صورت هم‌زمان برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود. همان‌طور که در جریان هستید، همانند نسخه‌های پیشین، Gears 5 دارای یک بخش کمپین داستانی است که می‌توانید آن را به تنهایی و یا با کمک یک بازی‌باز دیگر تجربه کنید. حال به تازگی استودیوی سازنده، از بخش چند نفره و آنلاین این بازی اطلاعاتی را ارائه کرده است.

احتمالا ممکن است شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که قابلیت بازی میان پلتفرمی Gears 5 را عادلانه نبینند، چراکه کاربران کنسول اکس‌باکس وان و دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی از کنترلرهای متفاوتی برای تجربه‌ی بازی Gears 5 استفاده می‌کنند. این موضوع ممکن است برای کاربران کنسول اکس‌باکس وان خوب تمام نشود. در همین راستا، استودیوی سازنده فکری برای این موضوع کرده و به تازگی طی انتشار اخبار و گزارش‌هایی اعلام کرده است که حالتی در بازی Gears 5 طراحی شده که تحت عنوان Ranked Mode شناخته می‌شود. طراح بخش چند نفره‌ی بازی اعلام کرده است بازی‌بازانی که وارد مسابقات این بخش می‌شوند، تنها با کاربران و بازی‌بازانی وارد مسابقه خواهند شد که از پلتفرم یکسانی استفاده می‌کنند. به این معنا که کاربران کنسول اکس‌باکس وان می‌توانند به واسطه این حالت از بازی، تنها با بازی‌بازان و دارندگان این کنسول رقابت کنند.

بازی Gears 5 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین به تازگی گزارشی مبنی بر حذف استعمال دخانیات از این بازی نیز منتشر گردیده است. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با بازی Gears 5 را از این نشانی دنبال نمایند. شایان ذکر است که فاز دوم نسخه‌ی آزمایشی بازی Gears 5 از تاریخ جمعه ۴ مرداد ماه ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹) تا دوشنبه ۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۸ (۲۹ جولای ۲۰۱۹) در اختیار کاربران و بازی‌بازان قرار می‌گیرد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، حجم این نسخه‌ی آزمایشی حدودا ۱۵ گیگابایت خواهد بود که برروی هر دو پلتفرم اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد.