Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌زودی اطلاعات جدیدی درباره‌ی بازی Rune Factory 5 منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به‌زودی اطلاعات جدیدی درباره‌ی بازی Rune Factory 5 منتشر خواهد شد

[تصویر:  Rune-Factory-5-Japanese-Logo-2020-250x142.jpg]

به‌زودی با برپایی استریم جدیدی درباره‌ی بازی Rune Factory 5، اطلاعات و جزییات تازه‌ای از این عنوان در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت. همچنین، چهره‌های آشنایی به مانند استریم‌های گذشته‌ی این بازی نیز در آن حضور خواهند داشت.



استودیدوی مارولوس (Marvelous) از برپایی چهارمین استریم بازی Rune Factory 5 خبر داد و قرار است این استریم در سال جاری و در تاریخ پنج‌شنبه ۳ مردادماه (۲۵ جولای) برگزار شود. همچنین قرار است اطلاعات تازه‌ای از این بازی در اختیار طرفداران قرار گیرد و مائکاوا (Maekawa)، تهیه‌کننده‌ی این بازی، هیرا (Hira)، آندربار (Underbar) و میلکین (Milkien)، استریمرهای این نشست، هیتومی ناباتاما (Hitomi Nabatama)، صداپیشه‌ی شخصیت سیو (Seiyuu) در بازی Rune Factory 4 و شخصی معرفی‌نشده در این استریم حضور پیدا کنند. همچنین به غیر از ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی بازی Rune Factory 5، جزییات تازه‌ای درباره‌ی بازی Rune Factory 4 Special نیز در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

هیرا و آندربار از قبل با انتشار ویدئویی از خود، طرفداران را نسبت به این استریم هیجان‌زده نموده‌اند که این اقدام، اولین مرتبه است که طی این چند استریم درباره‌ی این بازی رخ داده است. با این تفاسیر، طرفداران می‌توانند انتظار ارائه‌ی جزییات زیادی را از بازی داشته باشند و حتی ممکن است در جریان این استریم، تریلری نیز از آن به نمایش گذاشته شود.

بازی Rune Factory 5 قرار است در تاریخی نامشخص و بعد از ماه مارچ در سال ۲۰۲۰ میلادی، برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. لازم به ذکر است که این بازی فعلا در ژاپن عرضه خواهد شد و هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آن در غرب ارائه نگردیده است.