Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رده‌‌بندی سنی Borderlands 3 مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رده‌‌بندی سنی Borderlands 3 مشخص شد

[تصویر:  bl3keyart-250x143.jpg]

بازی Borderlands 3 چندماه دیگر برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود اما هم اکنون و قبل از عرضه‌، این بازی باید برای مناطق مختلفی که قرار است در آن منتشر شود از جمله آمریکای شمالی رده‌ی سنی را دریافت کند و ما هم‌اکنون شاهد این اتفاق هستیم. همانطور که اطلاع دارید هیئت رده‌بندی ESRB برای هر بازی و براساس سبک، میزان خشونت، تیراندازی و سایر موارد مهمی که در بازی جریان دارد استانداردهایی را مشخص کرده که براساس آن این بازی درجه‌ی M یا Mature را دریافت کرده است.

در ادامه هیئت مذکور دلیل ارائه‌ی این رده‌ی سنی را اینگونه عنوان کرد:

به طور کلی قبل از خرید بازی توجه داشته باشید این عنوان دارای تعامل بین کاربران، خشونت شدید، خون و خونریزی، موارد جنسی و استفاده از کلمات سنگین است. در این بازی هیچ‌گونه مرجع دارویی وجود ندارد.

این یک بازی تیراندازی اول شخص است که بازیکنان در مراحل مختلف با انواع هیولاها و دشمنان مبارزه می‌کنند و وظیفه‌ی آن‌ها شکست دشمنان است. پس از تایید مراحل شما با استفاده از اسلحه‌های متعددی چون کلت، ماشین‌گان، شاتگان و … با دشمنانی که در بالا به آن‌ها اشاره داشتیم شکست دهید. همان‌طور که در توضیحات ESRB هم مطالعه کردید این بازی خشونت زیادی دارد و شاهد خون و خشم فراوانی هستیم. استفاده از کلمات رکیک هم در این بازی به نسبت زیاد است و شاید تجربه‌ی این بازی در کنار کودکان و یا افرادی که زیر رده‌ی سنی اعلام شده هستند مناسب نباشد.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. هنوز هیچ خبری از انتشار عنوان مذکور برای کنسول نینتندو سوییچ نیست اما مطمئنا بسیاری از دارندگان این کنسول مشتاق‌اند تا این بازی را برروی کنسول‌های خود تجربه نمایند.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با رده‌ی سنی مشخص شده برای این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.