Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Overwatch بیش از یک میلیارد دلار از پرداخت‌های درون برنامه‌ای درآمد داشته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Overwatch بیش از یک میلیارد دلار از پرداخت‌های درون برنامه‌ای درآمد داشته است

[تصویر:  wp4124324-250x141.jpg]

به تازگی گروه آماری SuperData گزارشی را منتشر نموده و از درآمد چشم‌گیر بازی Overwatch، یکی از بهترین عناوین شرکت بلیزارد (Blizzard)، پرده‌برداری کرد. لازم به ذکر است که این درآمد باورنکردنی، تنها از طریق سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بدست آمد.

گروه آماری SuperData، یکی از مهم‌ترین منابع آماری در صنعت باز‌های ویدئویی، گزارش ماهیانه‌ی خود را در اختیار عموم گذاشت و بر اساس آن، بازی Overwatch از طریق سیستم پرداخت درون برنامه‌ای موفق شد تا به درآمدی یک میلیون دلاری دست یابد؛ در نتیجه این بازی به شصت و چهارمین عنوانی تبدیل شد که تنوانست چنین درآمدی را کسب کند.

سیستم پرداخت درون برنامه‌ای این بازی، بیش‌تر برروی لوت باکس‌ها تمرکز دارد؛ از طریق آن‌ها می‌توان به وسایل و آیتم‌های زیبایی دست یافت که تنها جنبه‌ی تزیینی داشته و تاثیری در عمکرد بازی ندارد.

[تصویر:  6738_Free_Overwatch_Loot_Boxes_54a248bcc...68x512.jpg]

در سال ۲۰۱۷ میلادی، بازی Overwatch به قدرتمندترین عنوان شرکت بلیزارد تبدیل شد و به صورتی باورنکردنی در حال رشد و توسعه بود. این عنوان با بیش از چهل میلیون بازی‌باز فعال در هر ماه، به‌روزرسانی‌های متعدد، محتوایی جذاب و متنوع و پشتیبانی فوق‌العاده‌ی شرکت بلیزارد، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود تبدیل شده است که به طور قطع در سال‌های آینده، به موفقیت‌های مالی بیشتری دست می‌یابد.


بازی Overwatch هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد این عنوان جذاب و محبوب به پست قدرت‌نمایی Blizzard با یک شوتر استثنائی | نقد و بررسی بازی Overwatchمراجعه نمایید.