Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی آزمایشی بازی NBA 2K20 معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی آزمایشی بازی NBA 2K20 معرفی شد

[تصویر:  nba-2k20-gameplay-new-features-videos-tr...50x138.jpg]

به جرات می‌توان گفت که یکی از بازی‌هایی که بسیاری از طرفداران بازی‌های ورزشی انتظار آن را می‌کشند، عنوان NBA 2K20 شناخته می‌شود که توسط شرکت ۲k Games توسعه و بهبود داده می‌شود. حال امروز شرکت سازنده، تاریخ شروع نسخه‌ی آزمایشی این عنوان را اعلام کرد.

با توجه به نزدیک شدن به زمان انتشار بازی محبوب و موردانتظار NBA 2K20، شاهد انتشار اخبار و جزئیات جدیدی از این بازی هستیم. حال به تازگی نسخه‌ی آزمایشی این بازی معرفی شده و توجه‌ی افراد زیادی را به سوی خود جلب کرده است. این اتفاق به علاقه‌مندان و طرفداران این امکان را می‌دهد تا زودتر از زمان عرضه‌ی بازی، به برخی از قسمت‌ها و محتویات این عنوان دسترسی پیدا کرده و با حال و فضای آن آشنا شوند.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به طور دقیق نسخه‌ی آزمایشی بازی مورد انتظار NBA 2K20 از تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه سال ۱۳۹۸ مصادف ۲۱ آگوست ۲۰۱۹ میلادی در دسترس همگان قرار می‌گیرد. استودیوی سازنده اعلام کرده که بازی‌بازان در این نسخه‌ی بتا قادر خواهند بود تا به بخش MyCAREER این بازی دسترسی داشته باشند. همچنین شما می‌توانید در قسمت MyPLAYER بازیکنان تیم‌های مختلف را تغییر داده و به نوعی بازیکن خود را بسازید.

بازی NBA 2K20 در تاریخ جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.