Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یک سرزمین، سه خاندان، یک سرنوشت | نقدها و نمرات بازی Fire Emblem: Three Houses
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یک سرزمین، سه خاندان، یک سرنوشت | نقدها و نمرات بازی Fire Emblem: Three Houses

[تصویر:  ezgif-1-f625ae26c677-250x141.jpg]

تنها چند ساعت تا عرضه‌‌ی بازی مورد انتظار Fire Emblem: Three Houses باقی مانده است و هم‌اکنون نقد و نمرات این عنوان در دسترس قرار گرفته‌اند. برای بررسی عملکرد جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ، با ما همراه باشید.

جنگ پیامد اجتان ناپذیری است که به زودی سرزمین Fódlan را در بر خواهد گرفت. کلیسای Seiros که وظیفه‌ی برقراری نظم در این سرزمین را ایفا می‌کند، دارای یک آکادمی قدیمی و سرشناس برای آموزش افسران جنگی است. هرکدام از سه خاندان رقیب Adrestian Empire ،Holy Kingdom of Faerghus و Leicester Alliance کنترل بخشی از Fódlan را برعهده دارند.

حال شما به این آکادمی دعوت شده‌اید تا به رهبران این سه خاندان آموزش دهید. به عنوان یک معلم، شما وظیفه دارید تا دانش آموزان خود را در طی دوره‌ی آموزشی و همچنین نبرد‌های تاکتیکی، رهبری کنید.

شما کدام مسیر و خاندان را انتخاب خواهید کرد؟

۱۰/۱۰ +GamesRadar

نقل‌قول:
Fire Emblem: Three Houses یک جهت دهی جدید و معنا دار برای این مجموعه است که آن را به بهترین نسخه‌ی سری تبدیل می‌کند.

Vandal 9.8/10

نقل‌قول:
Fire Emblem: Three Houses یک شاهکار دیگر از مجموعه‌ی Fire Emblem است؛ یک بازی الزامی برای صاحبان نینتندو سوییچ و طرفداران این سری. اینتلجنت سیستمز همه چیز را به درستی انجام داده است؛ از داستان گرفته تا گیم‌پلی. ما از شما می‌خواهیم به این ماجراحویی شگفت انگیز فرصت بدهید.

Hobby Consolas 9.5/10

نقل‌قول:
یک بازی طولانی، عالی و بسیار عمیق با داستان و شخصیت‌های فوق العاده. ما عاشق ایفای نقش یک معلم بودیم و رشد پتانسیل‌های دانش آموزان نیز بسیار لذت بخش بود.

IGN 9.5/10

نقل‌قول:
Fire Emblem: Three Houses با رهبر‌های درگیرکننده هر گروه، داستان جاه طلبانه‌ی یک سرزمین درگیر جنگ را به شکلی عالی روایت می‌کند؛ طوری که هر گروه بخشی از این ماجرای بزرگ را تشکیل می‌دهند. به لطف عناصر جدید استراتژی، نبرد‌های پراسترس این بازی بسیار ترسناک‌‌تر شده‌اند و شخصیت‌های متنوعی که به جنگ می‌فرستید نیز جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر هستند. با اضافه کردن رویکردی جدید برای آموزش و ارتباط برقرار کردن با افراد خود و فعالیت‌ها و انتخاب‌های متعدد، این عنوان باید چندین بار تجربه شود.

Game Informer 9.5/10

نقل‌قول:
Fire Emblem: Three Houses یک بازی جاه طلبانه بوده و در مقایسه با نسخه‌های قبلی سری، ریسک‌های بیشتری را پذیرفته است. طوری که این عنوان به شما اجازه می‌دهد تا نقش یک استاد را در هر دو بخش داستان و گیم‌پلی ایفا کنید، واقعاً خارق العاده است. این بازی کاری کرد تا بیشتر از هر نسخه‌ی دیگر این سری، به شخصیت‌ها اهمیت بدهم. من واقعاً این بازی را تحسین و ستایش می‌کنم.

Destructoid 9.5/10

نقل‌قول:
با این‌که استراتژی بخش بزرگی از ریشه‌ی Fire Emblem محسوب می‌شود، اما من بیشتر از هر چیزی از ناهار خوردن با هم کلاسی‌ها و یاد گرفتن چیز‌های جدید از آن‌ها لذت بردم.

Nintendros 9.3/10

نقل‌قول:
ما با بزرگترین اثر اینتلجنت سیستمز طرف هستیم؛ نه فقط برای مجموعه‌ی Fire Emblem، بلکه در میان تمام بازی‌های این توسعه دهنده. یک شاهکار با بیش از ۱۵۰ ساعت محتوای جدید که چندین بار می‌توانید آن را بازی کنید.

IGN Italia 9.2/10

نقل‌قول:
Fire Emblem: Three Houses یک نسخه‌ی تکامل یافته‌ی بی‌نقص برای این مجموعه‌ی نقش آفرینی تاکتیکی ۳۰ ساله محسوب می‌شود؛ یک بازی عظیم و بشدت سرگرم کننده.

Areajugones 9/10

نقل‌قول:
مکانیک‌های مبارزه‌ی بازی هنوز هم نشان می‌دهند که با یکی از پرچمداران بزرگ سبک نقش آفرینی تاکتیکی طرف هستیم.

USgamer 9/10

نقل‌قول:
Fire Emblem: Three Houses با ارائه‌ی بی‌نظیر یک محیط مدرسه، شخصی سازی عمیق شخصیت‌ها و چندین کمپین کامل و طولانی، خود را به نینتندو سوییچ رسانده است. با این‌که ریتم بازی در بخش دوم به هم می‌خورد، اما در نهایت این عنوان یک بازنگری تاثیرگذار از فرمول قدیمی Fire Emblem است. این باعث می‌شود تا پس از گذشت یک دهه، اولین نسخه‌ی واقعی کنسولی این سری به یک موفقیت تبدیل شود.

TheSixthAxis 9/10

نقل‌قول:
به لطف قابلیت‌های لذت بخش نینتندو سوییچ، Fire Emblem: Three Houses روند موفقیت آمیز نسخه‌های ۳DS را ادامه داده و به اولین نسخه‌ی کنسولی سری در ده سال اخیر تبدیل شده است. این بازی از تمام نسخه‌های دیگر مجموعه بهتر است؛ یک شاهکار در استراتژی، داستانگویی و روابط پیچیده‌ی شخصیت‌ها. Fire Emblem: Three Houses لایق این است که اینتلجنت سیستمز (Intelligent Systems) را به یکی از بهترین توسعه دهندگان تبدیل کند.

Gamespot 9/10

نقل‌قول:
زمانی که بازی به پایان رسید، تنها چیزی که به آن فکر می‌کردم این بود که باید دوباره آن را تجربه کنیم.

Metro GameCentral 7/10

نقل‌قول:
یک تلاش ناامید کننده و بی‌دقت برای تکامل فرمول Fire Emblem که خیلی از سخت افزار نینتندو سوییچ استفاده نمی‌کند. اما درام انیمه‌ای و سیستم مبارزه‌ی جالب بازی هنوز هم سرگرم کننده است.

Daily Star 6/10

نقل‌قول:
Fire Emblem: Three Houses بازی بدی نیست. این عنوان با قدرت آغاز می‌شود اما پس از ۳۰ ساعت، همه چیز را به حالت اول باز می‌گرداند. سیستم مبارزه نسبتاً تحسین برانگیز بوده اما هنوز هم ایراداتی که این سری در ده سال گذشته داشته است را دارد. همچنین احساس می‌کنم که کیفیت دیالوگ‌های شخصیت‌های اصلی نیز در مقایسه با نسخه‌های ۳DS، افت داشته است.
[تصویر:  download.png]

بازی Fire Emblem: Three Houses هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.