Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نیروی وظیفه‌ی ۱۴۱ ممکن است به بازی Call Of Duty: Modern Warfare بازگردد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نیروی وظیفه‌ی ۱۴۱ ممکن است به بازی Call Of Duty: Modern Warfare بازگردد

[تصویر:  4XUMfC-250x156.jpeg]

به تازگی مطلع شده‌ایم که شخصیت‌های آشنایی بیشتری ممکن است به بازی Call Of Duty: Modern Warfare اضافه گردند و امروز کارت‌های دعوت ارسال شوده توسط استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، بازگشت نیروی وظیفه‌ی ۱۴۱ (Task Force 141) را تداعی می‌نماید.



بازی Call Of Duty: Modern Warfare با محوریت شخصیت کاپیتان پرایس (Captain Price) در سال جاری عرضه خواهد شد ولی به نظر می‌رسد، شخصیت‌های آشنای دیگری نیز وی را در نبردهای خونین این نسخه یاری خواهند نمود. امروز منابع مطبوعاتی و سازندگان محتوا، کارت‌های دعوتی را برای رونمایی کامل از بخش چندنفره‌ی بازی Call Of Duty: Modern Warfare دریافت نموده و طرفداران فورا علامت حک شده برروی آن را شناسایی نمودند که به نیروی وظیفه‌ی ۱۴۱ تعلق دارد. همچنین در قسمت پایین این کارت‌ها، پیامی تحت عنوان «خوش امدید به ۱۴۱» درج شده است.

شما می‌توانید تصاویر این کارت‌های دعوت را در قسمت پایین مشاهده نمایید:

[تصویر:  Screenshot009-1.jpg]

[تصویر:  Screenshot010.jpg]

[تصویر:  Screenshot011.jpg]

[تصویر:  Screenshot012-1.jpg]

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.