Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد

[تصویر:  days-gone-1-768x432-250x141.jpg]

هم‌اکنون، طبق برنامه‌ریزی استودیوی سونی بند (Sony Bend Studios)، چالش جدید عنوان Days Gone که پنجمین چالش از دوازده چالش بازی است، در دسترس کاربران قرار گرفت. اگر می‌خواهید زنده بمانید، بهتر است حواستان به فریکرها باشد.

استودیوی خوش قول سونی بند، پنجمین چالش بازی Days Gone را طبق برنامه‌ریزی منتشر کرد. از حق که نگذریم، این استودیو به طرفداران ثابت کرده که برای آن‌ها و خواسته‌هایشان ارزش قائل است؛ زیرا به صورت فوق‌العاده‌ای از عنوان خود پشتیبانی می‌کند و قصد ندارد تا به این زودی‌ها دست از حمایت از آن بردارد.
چالش جدیدی که به تازگی عرضه شده است، شباهت‌هایی با اولین چالش بازی دارد و فریکرها و مواد منفجره، نقش مهمی در آن دارند. اگر به یاد داشته باشید، در اولین چالش، شما باید در زمان تعیین شده به مبارزه با دسته‌های عظیمی از فریکرها بپردازید و در این راه می‌توانستید از انواع مواد منفجره استفاده کنید و از ویژگی‌های محیطی بهره ببرید. اگر هم شما مثل من فکر کنید و حوصله‌ی برنامه‌ریزی نداشته باشید، مطمئنا سعی داشتید تا با اسلحه‌ فریکرها را به رگبار ببندید. اما در این چالش که Keep Them Safer نام دارد، باید در مدت زمان معینی، محدوده‌ی مشخصی را از فریکرها پاکسازی کنید. در این چالش، استفاده از تیر و کمان اهمیت خاصی دارد و شما با آن، باید تا جایی که می‌توانید به کشتن فریکرها بپردازید. همچنین، شما نباید آسیبی ببینید، زیرا امکان استفاده از وسایل درمانی وجود ندارد. یکی دیگر از قوانین این چالش این است که باید از جای خالی دادن ضربات خودداری کنید، در نتیجه بهتر است تا فاصله‌ی خود را با فریکرها حفظ نمایید. یادتان نرود که حتما از ویژگی‌های محیطی بهره ببرید.

[تصویر:  Screenshot_2019-07-27-Days-Gone-Brings-O...llenge.png]

طیق معمول، این چالش را با موفقیت به پایان رسانید و با کسب امتیاز لازم، از جوایزی مثل شخصیت‌های قابل بازی، انواع انگشترها و پوسته‌های زیبا جهت شخصی‌سازی موتورسیکلت خود بهره ببرید. پس از اتمام یک چالش، نشان Challenge’s Patch به شما داده می‌شود و این نشان به صورت دائمی برروی ژاکت دیکن نقش می‌‌بندد.
هنوز هفت چالش دیگر از این عنوان هیجان‌انگیز باقی مانده است که در هفته‌های آینده منتشر می‌شوند. بازی Days Gone در حال حاضر، برروی کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی مربوط به این بازی را از وب‌سایت خبری گیمفا مطالعه نمایند.