Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Cyberpunk 2077 | توضیحات سی‌دی پراجکت رد در مورد شخصیت Johnny Silverhand
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Cyberpunk 2077 | توضیحات سی‌دی پراجکت رد در مورد شخصیت Johnny Silverhand

[تصویر:  cyberpunk-2077-250x141.jpeg]

همان‌طور که اطلاع دارید، در جریان مراسم E3 2019، شخصیت Johnny Silverhand با بازی کیانو ریوز، به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی عنوان Cybepunk 2077 معرفی گردید. به تازگی‌، آقای مارسین بلاچا (Marcin Blacha)، طراح داستان بازی از استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، در گفتگو با مجله‌ی Xbox: The Official Magazine، در مورد دلیل انتخاب کیانو ریوز به عنوان شخصیت Johnny و ارتباط این دو با یکدیگر در Cyberpunk 2077 توضیحاتی را ارائه داد.

وی در این مورد اظهار داشت:

نقل‌قول:
این یک رابطه‌ی پیچیده است. مشخصا چیزی است که در طول انجام بازی شخصیت رشد و تکامل خواهد کرد. Johnny یک شخصیت قدرتمند است. اما شخصیت V نیز اینچنین است. من فکر می‌کنم آن‌ها از یکدیگر چیزهایی خواهند آموخت. کیانو ریوز در کارنامه‌ی بازیگری خود شخصیت‌هایی را بازی کرده است که برای چیزی می‌جنگند و شخصیت Silverhand نیز اینچنین خواهد بود. زمانی که برای این نقش به دنبال یک بازیگر بودیم، ما آن را بر اساس اینکه چه کسی در حال حاضر مشهورترین است، بررسی نکردیم. بازیگر باید با شخصیت ارتباط برقرار کند و این یک امر بدیهی است. Cyberpunk 2077 یک بازی در مورد کیانو ریوز نیست؛ این یک بازی در مورد شخصیت Johnny است که نقش آن را کیانو ایفا می‌کند. من فکر می‌کنم این چیزی است که اغلب در هنگام انتخاب بازیگر برای بازی فراموش می‌شود. شخصیت امپراطور Emhyr را در بازی The Withcer 3 به یاد دارید؟ هنگامی که تصمیم گرفتیم Charles Dance را به عنوان این شخصیت انتخاب کنیم، وی به این شخصیت روح و طراوت بخشید، چرا که وی در سریال Game of Thrones در نقش شخصیت تایوین لنیستر به خوبی ایفای نقش کرده بود. کیانو یک بازیگر بزرگ است و همیشه بخشی از شخصیت ویژه‌ی خود را به درون شخصیتی که در آن ایفای نقش می‌کند، انتقال می‌دهد. من فکر می‌کنم به لطف کیانو، Johnny به یک شخصیت پیچیده‌تر تبدیل شده، اما در عین حال هیچ بخشی از شخصیت سرکش و عصیان‌گر خود را از دست نداده است.

وی در ادامه گفت:

نقل‌قول:
ما به سختی در تلاش هستیم تا بازی‌بازان همیشه در مورد آنچه که در بازی اتفاق می‌افتد، چیزی بگویند. ما این کار را از طریق استفاده از دیالوگ برای تاثیرگذاری بر وضعیت و یا دادن آزادی به بازی‌بازان برای حرکت و نگاه کردن در حین یک دیالوگ و یا صحنه‌ی سینمایی انجام می‌دهیم. اگر در بازی شما از Fast Travel استفاده نکنید، هیچ صفحه‌ی بارگذاری وجود نخواهد داشت. در نهایت، در بازی خلق شخصیت وجود دارد. جایی که ما برنامه داریم تا گزینه‌هایی به بازی‌بازان بدهیم تا شخصیت دلخواه V را با سلیقه‌ی خود بسازند. انتخاب‌هایی مثل نوع بدن، ویژگی‌های صورت، مدل مو، پوست و نوع تن صدای شخصیت در بازی وجود دارد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس‌ وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.