Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: ویژگی Create-a-Class در بخش بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعه: ویژگی Create-a-Class در بخش بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare وجود دارد

[تصویر:  index_call-of-duty-modern-warfare-specia...0x111.jpeg]

براساس شایعه‌ی جدید منتشر شده، اینفینیتی وارد (Infinity Ward) ویژگی Create-a-Class را به بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه کرده است. باید اعلام کنیم که منبع اصلی این شایعه، در واقع TheGamingRevolution، شخصی که پیش از این نیز برخی از جزئیات عناوین Call of Duty را فاش کرده بود، محسوب می‌شود.

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، Create-a-Class یکی از ویژگی‌های مهم و بزرگ حالت بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare محسوب می‌شود؛ چراکه در حال حاضر تمام عناوین بتل رویال فاقد این قابلیت هستند. به طور ساده، Create-a-Class به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا یک loadout شخصی سازی را ساخته و به جای استفاده از سلاح‌های تصادفی و تجهیزاتی که برروی زمین قرار دارند، با سلاح‌های مورد علاقه‌ی خود در مسابقه شرکت کنند.

البته باید در نظر داشته باشید که به گفته‌ی شخص فاش کننده، پیش از بدست آوردن امکان استفاده از کلاس شخصی سازی شده، بازی‌بازان اول باید کار‌های خاصی را در اطراف نقشه‌ی بازی انجام دهند. به طور خلاصه، پس از انجام کار‌های مشخص شده، loadout‌ شخصی سازی شده‌ی خود را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. همان‌طور که پیش‌تر اعلام کردیم، این یک ویژگی جدید برای سبک بتل رویال محسوب می‌شود. البته TheGamingRevolution اعلام کرده  که اینفینتی وارد هنوز در حال کار برروی حالت بتل رویال است و قصد دارد این بخش‌ را به تجربه‌ای سرگرم کننده تبدیل کند.

علاوه بر این، اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که حالت بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare از سلاح‌های کمیاب نیز استفاده خواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد که بازی هم‌اکنون می‌تواند از ۱۵۲ بازی‌باز به صورت همزمان پشتیبانی کند. البته انتظار می‌رود که شاهد افزایش این عدد باشیم؛ چراکه پیش از این شایعه شده بود که بتل رویال این بازی قادر است تا ۲۰۰ بازی‌باز را پشیتبانی کند.

البته مثل همیشه، باید این اطلاعات را به عنوان شایعه در نظر بگیرید. علاوه بر این، لازم به ذکر است که اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد تاکنون حتی حضور بخش بتل رویال در بازی Call of Duty: Modern Warfare را نیز تائید نکرده‌اند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان قصد ندارند در مورد این موضوع صحبت کنند.

خبر خوب این است که تاریخ ۱۰ مرداد (۱ آگست)، شاهد رونمایی رسمی از بخش چندنفره‌ی Call of Duty: Modern Warfare خواهیم بود. شاید توسعه دهندگان تصمیم گرفته‌اند تا بخش بتل رویال را نیز در همین تاریخ معرفی کنند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۳ آبان ماه ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.