Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Pagan Online شهریور ماه از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Pagan Online شهریور ماه از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد

[تصویر:  300px-Pagan_Online_cover-250x143.jpg]

Pagan online از جمله بازی‌هایی است که تلاش می‌کند تا در دنیای بازی‌های هک‌ اند‌ اسلش، آر‍‌پی‌جی (Hack and slash – Rpg) جایی برای خود دست و پا کند تا شاید بتواند از زیر سایه‌ی عناوینی چون Diablo خارج شود. حال توسعه‌دهندگان بازی تاریخ پایان نسخه‌ی دسترسی زودهنگام این بازی را مشخص کرده‌اند.


بازی Pagan online ساخته‌ی استودیو مد هد گیمز (Mad Head Games) تنها پس از مدتی کوتاه از انتشار، در نزد بازی‌بازان سر و صدایی به راه انداخت که آیا این بازی می‌تواند جایگذین مناسبی برای ۴ Diablo باشد و جای آن را پر کند یا خیر؟

این بازی از اردیبهشت ماه برروی فروشگاه‌های مختلف به صورت دسترسی زودهنگام در اختیار بازی‌بازان قرار گرفته بود، حال توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی رسمی و پایان دسترسی زودهنگام این بازی در تاریخ ۵ شهریور (۲۷ آگوست) خواهد بود؛ توسعه‌دهندگان همچین اضافه کردند که قرار است، این نسخه از بازی با یک به‌روزرسانی بزرگ همراه باشد که به بازی بخش‌های داستانی جدید، درخت مهارت‌های جدید، چند شخصیت قابل بازی جدید و… اضافه خواهد شد که می‌توان به نوعی آن را عنوانی متفاوت با نسخه‌ی قبلی درنظر گرفت.

آقای اوروس بنجسویچ (Uros Banjesevic) ، رییس بخش نوآوری‌های مد هد گیمز (Mad head games) بیان کرد:

نقل‌قول:
در طی این چهار ماه که بازی به صورت دسترسی زودهنگام در اختیار بازی‌بازان بود، ما تا جایی که در توانمان بود، تغییرات بزرگی در بازی ایجاد کردیم و بسیاری چیز‌های جدید از جمله چندین مکانیزم جدید اضافه کردیم تا نسخه ۱٫۰ بازی یک تجربه‌ی کامل باشد؛ درواقع می‌توانم این طور بیان کنم که با یک بازی کاملاً جدید روبرو هستید.

استودیو مد هد گیمز همچنین یک بخش مخصوص برای استریمرها به اسم  Might and glory club ایجاد کرده است. بوسیله‌ی این بخش افراد استریمر، خبرنگاران، هنرمندان و دیگر تولیدکنندگان محتوا می‌توانند یک هفته قبل از انتشار رسمی بازی آن را در اختیار داشته باشند؛ همچنین یک کد مخصوص جایزه، در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت که می‌توانند آن را به تماشاگران خود بدهند.
نسخه‌ی دسترسی زودهنگام این بازی هم‌اکنون برروی پلتقرم استیم با قیمت‌ ۲۰$ موجود است. قیمت نهایی برای نسخه‌ی کامل نیز ۳۰$ خواهد بود.