Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: QuakeCon 2019 | نقشه و Raid جدیدی برای بازی Fallout 76 معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
QuakeCon 2019 | نقشه و Raid جدیدی برای بازی Fallout 76 معرفی شد

[تصویر:  fallout-76-11-16-18-1-250x141.jpg]

شرکت بتسدا (Bethesda)، محتویات رایگان جدیدی را برای بازی Fallout 76 طی QuakeCon 2019 معرفی کرد که تا اواخیر سال جاری میلادی، در دسترس کاربران و بازی‌بازان این اثر قرار خواهد گرفت.



شرکت بتسدا اعلام کرد که در تا پایان سال جاری میلادی، شاهد عرضه‌ی یک نقشه‌ی جدید برای بخش Nuclear Winter خواهیم بود. این نقشه‌ی جدید در واقع بر پایه‌ی منطقه‌ی Morgantown توسعه یافته است که برخلاف نقشه‌ی حال حاضر بخش Nuclear Winter، شاهد ساختمان‌ها و مناطق مسکونی بیشتری در آن هستیم. نقشه‌ی حال حاضر بخش بتل‌ رویال Falout 76 بیشتر از مناطق طبیعی و تپه‌های بی‌حاصل تشکیل شده است. این نقشه‌ی جدید در ماه شهریور (اوایل سپتامبر) در دسترس کاربران بازی Fallout 76 قرار خواهد گرفت.

همچنین این استودیو اطلاعاتی را در رابطه با Raid بعدی بازی Fallout 76 با طرفداران به اشتراک گذاشت. Raid بعدی این اثر در پناهگاه شماره‌ی ۹۴ رخ می‌دهد که شامل سه ماموریت می‌شود و هر هفته نیز این ماموریت‌ها تغییر می‌کنند. کاربران با تشکیل یک گروه چهارنفره، می‌توانند وارد این پناهگاه شده و برای دریافت زره‌ها و سلاح‌های جدید و قدرتمند، به تکمیل چالش‌های این بخش بپردازند. همچنین بتسدا تائید کرد که در حال کار برروی Raid دیگری است که تا پایان سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

این استودیو در ادامه با انتشار کاتالوگی، اطلاعات تکمیلی را در رابطه با بروزرسان جدید این اثر که به محتوای تابستان آن مربوط می‌شود، با طرفداران به اشتراک گذاشت:

[تصویر:  onvvfewvsa3rafq0oxdn.jpg]

با این‌حال به جرأت می‌توان گفت که بسته‌های الحاقی تابستان بازی Fallout 76 اهمیت چندانی نسبت به بسته‌ی Wastelanders که در آبان ۱۳۹۸ (نوامبر ۲۰۱۹) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، نخواهد داشت. این بسته‌ی الحاقی در واقع ان‌پی‌سی‌ها (NPCs) و شخصیت‌های غیرقابل بازی را به Fallout 76 اضافه خواهد کرد که تغییر بزرگی نسبت به گذشته در این عنوان به حساب می‌آید.


بازی Fallout 76 در حال حاضر در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌ی شخصی قرار دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، به مطالعه‌ی نقد و بررسی این عنوان با نام جنگ، جنگ عوض شده است بپردازید.