Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Watch Dogs: Legion | اطلاعاتی در مورد سیستم ارتقای شخصیت‌ها منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Watch Dogs: Legion | اطلاعاتی در مورد سیستم ارتقای شخصیت‌ها منتشر شد

[تصویر:  watch-dogs-legion-image-3-1-250x141.jpg]

ویژگی بازی کردن در نقش NPCها در بازی Watch: Dogs Legion،  توجه بسیاری را به آن جلب کرده است. این ویژگی قرار است تاثیر زیادی بررروی گیم‌پلی بازی داشته باشد و نیز این امکان وجود دارد که نحوه‌ی بازی کردن را تغییر دهد.

پیش از این، در مورد اینکه چگونه این ویژگی برروی داستان بازی تاثیرگذار است و اینکه این عنوان چقدر برروی داستان تمرکز دارد، اطلاعاتی منتشر شده بود. اما تا به حال در مورد تاثیر آن بر گیم‌پلی بازی، اطلاعات خاصی منتشر نشده بود. به تازگی، آقای کلینت هاکینگ (Clint Hocking)، کارگردان Watch: Dogs Legion، در گفتگو با وب‌سایت GamingBolt اشاره داشت که بازی‌بازان در این بازی می‌توانند شخصیت‌ها را فرد به فرد و در عین حال سیستم پیشرفت DedSec را ارتقا دهند.

هنگامی که در مورد قابل ارتقا بودن شخصیت‌های استخدام شده سوال شد، وی پاسخ داد:

نقل‌قول:
بله شخصیت‌ها کاملا می‌توانند ارتقا یابند. هر شخصیت در یکی از سه کلاس، به محض اینکه به DedSec ملحق می‌شود، آموزش می‌بیند و هر شخصیت پیشرفت مخصوص به خود را دارد. آن‌ها در طول زمان توانایی‌های خود را ارتقا می‌دهند. سرمایه‌گذاری شما برروی شخصیت‌های فردی ارتباط بسیاری با نحوه‌ی بازی کردن شما با آن‌ها، دیدن آن‌ها از طریق داستان بازی و ارتقای آن‌ها در طول زمان دارد.
در عین حال، سیستم DedSec، پیشرفت مخصوص به خود را دارد و زمانی که Ded Sec ارتقا می‌یابد، همه‌ی شخصیت‌های شما نیز قدرتمندتر می‌شوند. بنابراین از دست دادن یک عامل فردی بیشتر مربوط به از دست دادن یک شخصیت و دسترسی به سبک بازی خاص آن است، در حالی که از دست دادن پیشرفت و ضعیف شدن شما در برابر دشمن بر خلاف آن خواهد بود.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۱۶ اسفندماه سال جاری (۶ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.