Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آمار فروش بازی Super Mario Maker 2 در ماه ژوئن منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آمار فروش بازی Super Mario Maker 2 در ماه ژوئن منتشر شد

[تصویر:  Super-Mario-Maker-250x141.jpg]

حدود یک ماه از انتشار بازی Super Mario Maker 2 می‌گذرد و به نظر می‌رسد که این عنوان به محبوبیت بالایی نزد بازی‌بازان رسیده است. بر همین اساس، شرکت نینتندو که امروز آمار فروش چند بازی مختلف برروی کنسول نینتندو سوییچ را عرضه کرده بود، تعداد نسخه‌های به فروش رفته‌ی عنوان مذکور را هم در اختیار طرفداران قرار داد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص باشید.



همه‌ی بازی‌بازان با شخصیت Mario و بازی‌های مختلف آن در طول زمان آشنایی دارند. عناوین Mario را می‌توان از جذاب‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌ها دانست که عده‌ی زیادی را سرگرم کرده است. Super Mario Maker 2 نیز نام یکی از همین نسخه‌ها است که ماه گذشته به صورت انحصاری برروی نینتندو سوییچ منتشر شد. حال به نظر می‌رسد که طرفداران علاقه‌ی زیادی به این بازی نشان داده‌اند و سازندگان هم قول داده‌اند که در آینده به‌روزرسانی‌های بسیاری را برای آن عرضه خواهند کرد. به تازگی تعداد نقشه‌های قابل آپلود این بازی افزایش یافته است که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

به نقل از شرکت نینتندو، فروش Super Mario Maker 2 در ماه گذشته از مرز ۲٫۴۲ میلیون نسخه عبور کرده بود. این آمار از نگاه سازندگان فوق‌العاده است و آن‌ها در آینده برای افزایش هر چه بیشتر هواداران این بازی خواهند کوشید. در صورت دریافت اخبار بیشتر از این بازی، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.