Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جذب سرمایه برای ساخت Ancestors: The Humankind Odyssey بسیار دشوار بوده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جذب سرمایه برای ساخت Ancestors: The Humankind Odyssey بسیار دشوار بوده است

[تصویر:  Ancestors-The-Humankind-Odyssey-768x432-250x141.jpg]

آقای پاتریس دسیلتس (Patrice Désilets)، کارگردان بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در مصاحبه‌ی اخیر خود اطلاعات جالبی از روند ساخت این بازی و مشکلاتی که تیم سازنده در زمینه‌ی جذب سرمایه با آن روبه‌رو بوده را در اختیار کاربران و هواداران قرار داده است.



بازی Ancestors: The Humankind Odyssey یکی از عناوین جاه‌طلبانه‌ی نسل فعلی است که از یک ایده‌ی جالب و جدید استفاده می‌کند. این بازی شما را به زمان‌های بسیار دور و پیش از پیدایش انسان‌های نخستین برده و اجازه می‌دهد دنیای بی‌رحم آن دوران را در نقش پیشینیان و اجداد نوع بشر تجربه کنید. این بازی که در سبک بقا طراحی شده است، داستان مسیر دشوار طی شده توسط موجوداتی که به عنوان جد مشترک انسان‌ها شناخته می‌شوند را روایت می‌کند ولی براساس صحبت‌های کارگردان بازی، به نظر می‌رسد استودیوی سازنده نیز مسیری بسیار دشوار و طولانی را برای آغاز ساخت این بازی پیموده است.

کارگردان بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت گیم‌اینداستری (GameIndustry) درباره‌ی مشکلاتی که تیم سازنده در زمان جذب سرمایه‌گذار با آن روبه‌رو بوده، صحبت کرده است. براساس صحبت‌های آقای دسیلتس، بسیاری از استودیوها زمانی که متوجه شدند بازی جدید ایشان شباهتی به سری Assassins Creed ندارد (آقای دسیلتس یکی از خالقین سری Assassins Creed است) پیشنهاد همکاری ایشان برای ساخت بازی Ancestors را رد می‌کردند. به گفته‌ی ایشان، ۴۵ استودیوی مختلف ایده‌ی ساخت این بازی جدید را نپذیرفته و حاضر به سرمایه‌گذاری برروی آن نشده‌اند و به همین دلیل بازی Ancestors حدود ۲ سال، بدون داشتن یک استودیوی مشخص، در وضعیت پیش از تولید باقی مانده بود.

نقل‌قول:
ما با ۴۵ نفر صحبت کردیم تا بالاخره یکی از آن‌ها جواب مثبت دادند. برای آغاز یک تجارت، شما باید آماده‌ی شنیدن تعداد زیادی جواب نه باشید ولی این اولین جواب مثبت است که همه چیز را آغاز می‌کند. از چهار سالی که برای توسعه‌ی بازی Ancestors زمان صرف شد، دو سال آن شامل راه‌اندازی یک استودیو در کنار ساخت خود بازی بود. در ابتدا کار ما با ۶ نفر آغاز شد که روزهای سه‌شنبه به خانه‌ی من می‌آمدند و پس از آن کمی پول به دست ما رسید.
من در مراسم Montreal International Games Summit مشغول سخنرانی بودم ولی نمی‌خواستم در پایان صحبت آدرس اصلی ایمیلم را بیان کنم. من با خودم فکر کردم که این کار درستی نیست و از ایمیل Panache (نام استودیوی تیم سازنده) استفاده کردم. این باعث شد که مردم با هم بگویند که «او مشغول راه‌اندازی استودیوی اختصاصی خودش است» و این موضوع در نهایت توجه یکی از خبرنگاران حاضر در بین جمعیت را جلب کرد و این خبر بلافاصله برروی منابع محلی پخش شد.
بعد از آن یکی از دوستان Jean-François Boivin به سراغ ما آمد و گفت «آیا شما به پول احتیاج دارید؟ بیایید و ایده‌ی خود را به ما ارائه کنید». این شخص اولین کسی بود که به ما پول داد. بعد از آن ما شروع به افتتاح استودیو و گسترش آن کردیم. سپس شرکت پرایوت دویژن (Private Division) با ما تماس گرفت. حالا چهار سال از آن زمان گذشته است.

با توجه به صحبت‌های کارگردان بازی، به نظر می‌رسد مشکلات استودیوی سازنده در راه رسیدن به هدف خود نیز به اندازه‌ی داستان اجداد بشر هیجان‌انگیز و پر فراز و نشیب بوده است. بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در تاریخ ۵ شهریورماه سال جاری (۲۷ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، ماه دسامبر به عنوان زمان انتشار بازی برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ اعلام شده است. اگر با این بازی آشنا نیستید، می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی این عنوان که مدتی پیش منتشر شده بود را از طریق این لینک مشاهده کنید.