Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Borderlands 3 رسما گلد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Borderlands 3 رسما گلد شد

[تصویر:  Screenshot015-250x140.jpg]

سرانجام فرایند توسعه‌ی بازی مورد انتظار Borderlands 3 به اتمام رسید و قرار است به زودی و در ماه سپتامبر، شاهد عرضه‌ی آن برروی پلتفرم‌های مختلفی باشیم.



استودیوی گیرباکس (Gearbox) با ارسال پیامی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، گلد شدن بازی Borderlands 3 را رسما اعلام کرد و از تمام افرادی که آن‌ها را در این راه همراهی نموده‌اند، تشکر کرد. بازی Borderlands 3 که اوایل سال جاری معرفی شد، قرار است داستان اصلی مجموعه‌ی Borderlands را ادامه داده و با این وجود این که فرایند توسعه‌ی آن به اتمام رسیده است ولی چندین به‌روزرسانی مختلف را در زمان انتشار دریافت خواهد نمود. استودیوی گیرباکس در خصوص گلد شدن بازی اظهار داشت:

نقل‌قول:
ما مفتخر هستیم که اعلام نماییم، بازی Borderlands 3 رسما گلد شد. از تمام کسانی که سخت تلاش کردند تا این موضوع رنگ واقعیت به خود بگیرد، تشکر می‌نماییم. ای شکارچیان والت (Vault Hunters)، شما را در تاریخ ۱۳ سپتامبر ملاقات خواهیم کرد.

در ماه مه، اولین مراسم رونمایی از گیم‌پلی بازی Borderlands 3 برگذار شد که مشخص گردید، این عنوان می‌تواند طیف وسیعی از بازی‌بازان را راضی نماید؛ اگرچه که در آن مراسم تنها شخصیت‌های زین (Zane) و آمارا (Amara) قابل بازی بودند. در نمایشگاه E3 2019، بازی‌بازان توانستند به یک شکارچی والت جدید دسترسی پیدا کنند ولی هنوز از گیم‌پلی شخصیت فلک (FL4K) رونمایی نشده است که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این نسخه برای طرفداران و با توجه به تریلرها محسوب می‌شود.

بازی Borderlands 3 قرار است در تاریخ جمعه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ (مصادف با ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نظرات خودتان را در مورد این بازی با ما به اشتراک بگذارید.