Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Control در ابتدا از قابلیت Photo Mode برخوردار نخواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Control در ابتدا از قابلیت Photo Mode برخوردار نخواهد بود

[تصویر:  Control-Incredible-1-e1559787249434.jpg]

کمتر از یک ماه دیگر تا انتشار بازی Control که توسط استودیوی بازی‌سازی رمدی انترتینمنت (Remedy Entertainment) ساخته و توسعه داده می‌شود مانده و تا به الان با تریلرها و تصاویر خود توجه افراد زیادی را جلب کرده است. حال به تازگی استودیوی بازی‌سازی رمدی انترتینمنت اعلام کرده که این عنوان، در ابتدا از قابلیت Photo Mode برخوردار نخواهد بود.

به تازگی طی مصاحبه‌ای که با مدیر بخش ارتباطات اجتماعی استودیوی رمدی اینترتینمنت، آقای توماس پوها (Thomas Puha)، انجام شد مشخص گردید که بازی مورد انتظار و خاص Control در ابتدا دارای ویژگی Photo Mode نخواهد بود. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، این حالت بعد از مدتی به واسطه به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی در دسترس قرار خواهد گرفت. پوها در اینباره می‌گوید:

نقل‌قول:
به وسیله‌ی محتویات پس از عرضه‌ی بازی Control، ویژگی Photo Mode را در اختیار علاقه‌مندان و هواداران قرار خواهیم داد. گفتنی است که نیاز داریم پس از انتشار این بازی، مدتی استراحت کرده و سپس با تمام توان و تلاش، برروی این موضوع کار کنیم.

او همچنین اعلام کرد که این بازی گزینه‌ی Game Plus جدیدی نخواهد داشت و این اتفاق، به دلیل محدودیت‌هایی است که برای استودیوی بازی‌سازی رمدی وجود داشته است.

بازی Control در تاریخ ۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ (۲۷ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های‌شخصی عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که اگر جزو علاقه‌مندان و هواداران پر و پا قرص این بازی هستید، به تاز‌گی مصاحبه‌ای با سازندگان Control تحت عنوان «مصاحبه با سازندگان Control | صحبت در مورد طراحی محیط، گیم‌پلی و مکانیزم‌های بازی» انجام شده که می‌توانید از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت به مطالعه آن بپردازید.

همچنین تیم سازنده مدتی پیش از مشخصات سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی رونمایی کرد که می‌توانید با سیستم مورد نیاز این عنوان آشنایی پیدا کنید.