Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Total War: Three Kingdoms یک حالت بازی رایگان جدید را دریافت می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Total War: Three Kingdoms یک حالت بازی رایگان جدید را دریافت می‌کند

[تصویر:  total_war_three-kingdoms_Dynasty_Mode_02...50x141.jpg]

حالت جدید Dynasty Mode در تاریخ ۱۷ مرداد به صورت کاملا رایگان برای بازی Total War: Three Kingdoms عرضه خواهد شد. در این حالت شما مهارت‌های بقای خود را علیه موج‌هایی از دشمنانی که به مرور زمان بر قدرتشان افزوده می‌شود، تنها با ارتشی متشکل از سه قهرمان تست خواهید کرد.

در ادامه می‌توانید توضیحات بیشتر این حالت را از زبان سگا (Sega) مطالعه کنید:

نقل‌قول:
شخصیت‌ها در Dynasty Mode به شکلی افسانه‌ای قدرت‌مند هستند و شما به تعداد بسیار زیادی از قابلیت‌های مختلفی دسترسی دارید؛ از بازیابی سلامتی گرفته تا حملاتی که می‌توانند چندین ردیف سرباز را با یک ضربه سرنگون کنند. با شکست‌ خوردن دشمنان در مقابل قدرت قهرمان‌های شما، نیرو و تعداد آن‌ها افزایش یافته و هر سه راند یک‌بار، ژنرال‌های دشمن در تلاشی برای شکست دادن شما وارد میدان نبرد می‌شوند. شکست دادن آن ژنرال‌ها به قهرمان‌های شما امتیازهای اضافه‌ای می‌دهد که شما می‌توانید در میان هر راند آن امتیازها را برای خریدن قابلیت‌های جدید خرج کنید.

شما همچنین می‌توانید چالش این حالت را با تغییر اندازه‌ی یگان‌های دشمن از استاندارد ۸۰ سرباز تا ۹۶۰ سرباز به ازای هر یگان افزایش بدهید. Dynasty Mode به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای بازی Total War: Three Kingdoms در تاریخ ۱۷ مرداد دردسترس عموم قرار خواهد گرفت و شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی بازی Total War: Three Kingdoms را از گیمفا و از طریق این نشانی مطالعه کنید.