Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی جدید نینتندو سوییچ همراه با باتری قوی‌تر در دسترس قرار گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی جدید نینتندو سوییچ همراه با باتری قوی‌تر در دسترس قرار گرفت

[تصویر:  nintendo-switch-joy-con-250x141.jpg]

نسخه‌ی جدید کنسول نینتندو سوییچ همراه با عمر باتری بیشتر به صورت رسمی در دسترس قرار گرفت و به نظر می‌رسد که شاهد بهبود بسیار قابل توجهی در مبحث شارژ‌دهی نسبت به نسخه‌ی پایه‌ی سوییچ هستیم.



بر اساس توضیحاتی در ماه گذشته توسط نینتندو ارائه شده بود، عمر باتری این نسخه‌ی جدید سوییچ در حالت‌ عادی کاربری روزانه از ۶٫۵ ساعت به ۹ ساعت افزایش پیدا کرده است. همچنین بر اساس توضیحات نینتندو، زمان تجربه‌ی اثری مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild برروی این نسخه‌ی جدید از ۳٫۵ ساعت به ۵٫۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

حال با عرضه‌ی رسمی این کنسول در هنگ‌ کنگ و استرالیا و با تست این کنسول توسط خریداران آن، به نظر می‌رسد که توضیحات نینتندو تنها جنبه‌ی تبلیغاتی نداشته و این نسخه‌ی جدید در عمل نیز حتی تا حدود کمی بهتر از آمار ارائه شده توسط این شرکت عمل می‌کند.

بر اساس تست‌های صورت گرفته، در صورتی که حالت هواپیما در این کنسول فعال باشد، کاربران می‌توانند در صورت کامل بودن شارژ باتری و به میزان فعال بودن ۵۰ دصد روشنایی صفحه‌ی این دستگاه، به تجربه‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در حالت در دست به مدت ۵ ساعت ۳۶ دقیقه بپردازند. در نسخه‌ی پایه، این زمان به کمتر از ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه محدود می‌شد.

شکرت نینتندو اعلام کرده است که نسخه‌ی Lite کنسول سوییچ نیز نسبت به نسخه‌ی پایه دارای باتری قوی‌تر خواهد بود ولی نه به قدرتمندی باتری نسخه‌ی جدید. نسخه‌ی جدید کنسول نینتندو سوییچ از هفته‌ی آینده در ایالات متحده و اوایل ماه مهر نیز در کشور انگلستان در دسترس قرار می‌گیرد.