Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: [News] استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine مدت زمان ساخت Borderlands 3 را کاهش داد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine مدت زمان ساخت Borderlands 3 را کاهش داده است

[تصویر:  Borderlands-3_02-768x432-250x141.jpg]

همان طور که می‌دانید، کمتر از دو ماه دیگر بازی مورد انتظار Borderlands 3 عرضه خواهد شد و تاکنون اطلاعات کاملی از این عنوان منتشر شده است. با این حال، این احتمال وجود داشت که ساخت و توسعه‌ی این بازی به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد. اما به لطف استفاده‌ی استودیوی گیرباکس (Gearbox) از موتور گرافیکی Unreal Engine 4، روند توسعه‌ی Borderlands 3 سریع‌تر پیش رفته است.

آقای اسکات ولاسکز (Scott Velasquez)، مالک محصولات آنلاین و اجتماعی، در گفتگو وب‌سایت PlayStation Blog، در مورد ساخت بازی Borderlands 3 صحبت کرد. وی به گزینه‌های مختلف گرافیکی بازی اشاره و نیز در مورد روند توسعه‌ی این عنوان توضیحاتی را ارائه داد. وی اظهار داشت که دو بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel از نسخه‌ی تغییر یافته‌ی موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاده می‌کردند و نسخه‌ی سوم Borderlands 3 به طور کامل از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 بهره می‌برد. ولاسکز در ادامه گفت که به لطف استفاده از این موتور گرافیکی و مدیریت استودیوی سازنده، روند ساخت و توسعه‌ی بازی به مدت ۲ الی ۳ سال کاهش یافته است.

بازی Borderlands 3 در روز جمعه ۲۲ شهریورماه ۱۳۹۸ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی استیدیا نیز در ماه نوامبر سال جاری میلادی عرضه می‌شود.